Hey Paul heb afgelopen jaar nog geprobeerd om de site van Mijnheer Montfort te openen maar die werkte niet meer,ik betwijfel zelf of hij er nog zit,is voor mij ook weer twee jaar geleden dat ik bij hem ben geweest!
Het wegennet rondom Villa malle is wel weer veranderd 2007 was het nog een rommelige bende om er te komen maar in 2008 en 2009 is er veel veranderd.
Als je vanaf La Escala komt kun je nu zo aan 1 stuk rechtdoor rijden dan aan eind van de weg links en dan zit je zo op het industrieterein je draait dan zo over de snelweg Perpingan-Barcelona heen.
Het is voor de Mercedes garage links, en dan zie je na 400 meter rechts een cafe na het cafe het eerste straatje rechts daar zit mijnheer montfort!
Als ik jouw niet had Jordi:lub::lub:
Ja natuurlijk reactie Paul je moet een beetje scherp blijven.
Vindt het leuk om te lezen dat die ouwe nog steeds bestaat vond het een aardige kerel.
http://www.estalella.com/ maar Paul jij kan beter hier gaan winkelen...ligt meer in de buurt waar je de laatste jaren zit.
Bedankt voor alle informatie, heren!
Zit op een afstandje van 15 km van de camping, das mooi. :smiling:
Zal wel even bij de receptie vragen of ze een afspraak willen maken. (Maar wat zullen die wel niet denken :embarrased: )
Vanaf de camping passeren we dan ook nog eens het plaatsje La Bomba
Zijn er ook ergens prijzen te vinden?
PS; Iemand die nog aanraders heeft bij deze site?
De mensen van de camping zullen hier echt niet raar van op kijken hoor, het mag immers gewoon in spanje.
qwa aanraders moet je maar even zeggen wat je leuk vind..knallers of sier. Qwa knal zijn de traca's altijd leuk en ook de Silba boom zijn goed.
http://www.casamonfort.com/
Pirotecnia
Avda. Empordà nº5
17469
POL.IND.PONT DEL PRINCEP
(Vilamalla (Girona))
972526207
info@casamonfort.com
Ik zit over een paar weekjes ook weer lekker in spanje (estartit om precies te zijn) en "toevallig" :lub: ook de 23ste als het feest van st joan is hehe.
ben van plan om lekker wat te gaan stoken dus als iemand nog tips heeft buiten casa monfort voor leuke 2" shellkitjes of groter sier en knal hoor ik het graag.
Ga sowieso de truenos en knalpijlen testen daar, heb er zin in.
enne voor de zekerheid, de avond/nacht van de 23ste is het moment om te stoken toch.