Eruption

FPM ProductBOT

Registered User
1671_Wolff_DynastyProfessional_Eruption_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Eruption[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1671[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 29,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]320 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]6/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Speciaal ontworpen mine cake met crackling mine, glitter mine en gold mine. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

MichelAngelo

Registered User
Toch wel een keer wat anders dan anders. In de straat is zoiets heel imposant denk ik. Komt op mijn lijstje, tenzij hij tegenvalt in demo's die volgen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hehe! Bij de eerste 2 schoten zat ik op het effect erboven te wachten... wel kick mines in fan shape... Maar niet helemaal mijn ding, sla hem dan ook over...

lontje

Registered User
Wat een topcake !!! Geweldige opbouw en prachtige mines hoe hoog ze ook komen.

Zonder meer een aanwinst. De prijs is net te doen.

KruitFreak

Registered User
Eindelijk een bak met enkel mines en weer eens wat anders dan Vetjes. Mooi ding lijkt mij met lekkere kaliber geluiden :happy:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
mm, heb nog geen spijt dat ik er 2 heb besteld, al kan op film alleen het salvo van glittermines me overtuigen. Eens afwachten in het echt.
De hoeken waar de tubes onder staan is trouwens nauwelijks meer fanshaped te noemen. Beetje angsthazerij als je het mij vraagt.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Heb deze cake ook al besteld in Leiden. Heb er zeker geen spijt van! Leuk om in combinatie te schieten met een trage waaier zonder mines of natuurlijk stand alone. We hebben volgens mij gisteravond 3 verschillende mine waaiers gezien en allemaal waren ze verschillend.

Tony

Administrator
Medewerker
mm, heb nog geen spijt dat ik er 2 heb besteld, al kan op film alleen het salvo van glittermines me overtuigen. Eens afwachten in het echt.
De hoeken waar de tubes onder staan is trouwens nauwelijks meer fanshaped te noemen. Beetje angsthazerij als je het mij vraagt.

In de CE is een bepaalde maximum hoek bepaald voor het fan shape schieten. Misschien dat deze cake daar al op gebouwd is.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Weet iemand welke hoek dat is?
De Monster Jam b.v. heeft ook een CE keurmerk en die staat minimaal onder 45 graden z'n lading uit te werpen.

Michel_G

Zilveren Member
Hele fijne cake dit, pure mine cake in fanshape, heerlijk! Mooie afwisselende mines erin en met name de laatste 2 salvo's, met de prachtige rode glitter, vind ik echt helemaal top!

Kan niet wachten om hem op een demo te zien, maar komt er vrijwel zeker bij deze oud en nieuw!

D

Deleted member 17038

Guest
Jammer dat er nog geen demo filmpjes van de eruption zijn en jammer dat deze in Leusden niet af ging. Anders had ik hem kunnen plaatsen!

Bovenaan