Erasmusbrug Oud en Nieuw 2010-2011

Son-T

Registered User
Hier een film van het vuurwerk wat geschoten is met een totaal budget van 200.000 euro bij de Erasmusbrug afgelopen jaarswisseling.

Son-T

Registered User
Totaal plaatje is 200.000 .Voor beveiliging afzetting en weet ik allemaal en dan nog een beetje vuurwerk !
Vooruit ,hier nog een stukje film .En dit moeten we vergelijken met Sydney, Londen, Moskou en weet ik welke wereldsteden nog meer.Zelfs mijn collega's vonden Scheveningen in de zomer mooier.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
nou, ik ben niet onder de indruk.
ik zat eerst de hele tijd naar de brug tekijken. maar der kwam maar niks
gewoon schiet maar raak voor een knaak vanaf een ponton.
zo jammer weer dit !!!

Ik zet mijn dvd maar weer op van de Rotterdamse havendagen van Xena Vuurwerk

dropman

Registered User
leuk consumenten vuurwerkshowtje :) zoiets had ik ook in gedachte voor volgend jaar :p budget ligt iets lager, maar komt wel goed!

joszie

Zilveren Member
Zo'n topshow telt zeker wel mee in de wereld. Op zich een aardig showtje, maar als dit het voorbeeld is van zoals alle gemeenteshows moeten worden (zoals vuurwerkverbieders willen) is de lol er ook wel vanaf.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
De intro van het filmpje vond ik spectaculairder dan die foto van de brug.

Ben benieuwd of ze nou in Syndey, London, Hong Kong etc ook dit nederlands vuurwerk laten zien op tv, dat zal dan voor die andere landen genieten zijn geweest!

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Heb echt zitten genieten bij het bekijken van de film!

Oja..... heb ik het natuurlijk wel over alle leuke consu blokjes op de achtergrond die je overal in de stad af ziet gaan......

maartenvincent

Registered User
Moet je met 200.000 in Spanje of Italië aankomen. Daar schieten ze voor minder als 1/10 van dat bedrag veeeeeel betere shows als dit. Gaat daar bij de gemeente nou bij niemand een lampje branden dat dit niet moet kunnen?

mickeyzegtboem

Registered User
Ok, ben er maar eens compleet onbevooroordeeld voor gaan zitten...
Eerste gedachte: oeh, mooie goudbommetjes met gekleurde tips!

Na 2 minuutjes door naar het 2e beeld;
ah, wat mines en tails... en dan, WTF? weer dezelfde bommen....

2 minuutjes later, weer een nieuw beeld.
ah, weer wat mines en een falling leafs blokje,
Gevolgd door opnieuw!!! dezelfde bommen...
begin nu echt zin te krijgen om de fast forward in te drukken.

kan nog even verder gaan, maar heb echt 12 minuten een totale repetitie gezien van constant de zelfde bommen,
met dan bij godsgratie af en toe nog wat mines en blokjes ertussendoor geschoten.

finale die geen finale was (2 salvos's blokjes en een salvo bommen)
totaal geen show element (gebruik eens shape's om een bredere vulling te krijgen)
niet bij elkaar passende blokken/mines/bommen
erg laag tempo en weinig afwisseling.

Voor mij ook een dikke afknapper weer dit, en een verschrikkelijk goed voorbeeld voor de nederlandse gemeenten om dit soort vuurwerken niet te houden, maar het geld liever te besteden aan goede voorlichting en het weer schoonmaken van de straten op 1 januari!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Wat een aanfluting weer voor Rotterdam zeg.
Zo presenteer jezelf toch niet als stad.
Gewoon er voor zorgen, dat de skyline 10 a 15 minuten voorgeblaft wordt met mooi vuurwerk.
Het lijkt wel of er de voorraden van 2010 even opgestookt worden.
Jammer weer hoor.

Mr_Mascleta

Registered User
Hoe luidde de thread ook alweer? Vuurwerker wordt je omdat je er zoveel als mogelijk aan wilt overhouden? Oh nee omdat het je passie is, nou dan is dat toch duidelijk te zien!!!!!

shadow13

Registered User
Wat een dramatisch showtje zeg en dat voor een oud & nieuw vuurwerk. Voor minder geld worden in Spanje megashows weggeschoten. Nouja ze hebben er waarschijnlijk genoeg aan over gehouden om zo'n megashow dit jaar alsnog ergens te schieten lijkt me.

Bovenaan