Engrealat en Stefanfreak zijn jarig!

KoenL

Registered User
Ja, de enige echte praatjes maker Engrealat is jarig. De dag waarop iedereen weer terugkeert uit Valencia.

Jeroen, van harte gefeliciteerd met je 40ste verjaardag:blink1:

Hier in Nederland zitten we met een lekker zonnetje en volgens mij is het nu in Spanje ook niet zo verkeerd. Maak er een mooie dag van.

En ook member Stefanfreak is vandaag jarig, een van de jongste jongens die al hele nette shows in elkaar zet. Stefan, gefeliciteerd met je 21ste verjaardag.

Laatst bewerkt:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Re: Praatjesmaker is jarig!

Ik heb ons "droppie" (jeroen) al persoonlijk gefeliciteerd met zijn verjaardag.
Dit was na de mascleta van de Crema op het plein. een heel klein beetje was dit ook voor zijn verjaardag. hoop dat je er nog een knallende dag van gemaakt heb. en nog vele gezonde jaren erbij.

ook Stefan gefeliciteerd met je verjaardag , en ook jij nog een knallende dag toegewenst.

Laatst bewerkt:

jaspertjuh

Registered User
Gefeliciteerd allebei! Ik wens jullie nog een hoop jaren knalplezier toe! :nuts:

Morgen ben ik ook weer aan de beurt (dan word ik 18). :cool:

Riotvwb

Registered User
Hey Jeroen,gefeliciteerd man met je verjaardag.Als ik dit gisteren had geweten had je wel drie kusjes gekregen.LOL

Stefan ,jij ook van harte en maak er beide een leuke dag van!

Grt,Corné

elmo

FPM Moderator
jeroen had ik al gefeliciteerd,maar by deze nog een keer ook namens m'n vrouwtje XXX

Stefan Proficiat met je 21ste verjaardag!

von urk

Registered User
jullie allebei, van harte! en nog vele stookjaren toegewenst!

mickeyzegtboem

Registered User
hola geronimo, hebben je niet meer gesproken de 20e dus niet persoonlijk kunnen feliciteren, maar alsnog vanuit een koud olanda een warm gefeliciteerd van michel, danielle, remco, karin, henk en petra!

ook stefan gefeli en ik hoop je snel weer eens bij een showtje te spreken!

Son-T

Registered User
Jeroen heb ik nog even kunnen spreken en feliciteren voor zijn verjaardag na de crema.Alsnog gefeliciteerd en dit geld ook voor stefanfreak en dat jullie nog vele verjaardagen mogen vieren .

Tony

Administrator
Medewerker
Gefeliciteerd ouwe man!
40 jaar en nog steeds lelijk. Hoe krijg je het voor elkaar.

kusje
Cindy en Toon

Poziloc

FPM Hangouderen
Hee jeroen ouwe droplul gefeliciteerd met je 40ste verjaardag, al had ik dat ook al op het plein gedaan!

Stefan jij ook van harte

engrealat

Registered User
Beste allemaal,

Vanuit een lekker zonnig La Bisbal Del Pendes wil ik jullie allemaal bedanken voor de felicitaties.

Hierbij maak ik ook even van de gelegeheid gebruik om te bedanken voor de 19 zakken (!!!) drop :nuts: die ik tijdens ´Les Falles 2009´heb mogen ontvangen.

Groeten,

Jeroen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan