Elgielo's spul

elgielo

Registered User
Hier mijn lijstje tot nu toe.

Het enige wat er nog aan mist omdat ik het niet toe kan voegen is de 100s ti flower willow with blue star en nog een stuk of 6 stadionfakkels.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3420

Tijdens de losse verkoopdagen nog wat leuk spul voor in de vroege avond kopen voor mijn kinderen.
Dit zullen vooral fonteinen worden.
Zoek nog meer Beko titanium vulcano's of die schuurmans/vulcan omlabeling die per 3 gaan dus als een dealer dit leest en ze nog heeft contact mij dan maar even :)

elgielo

Registered User
Nette lijst, 4 Big Momma's, allemaal tegelijk?? :D

Nee ik denk max 2 tegelijk of ik moet zo enthousiast zijn de 31e dat ik er 3 tegelijk doe.
Wilde er 3 in een 00:00 project verwerken.

1. Fonteinen
2. 3 stuks splitonium opvolgend
3. 1 x big momma
4. 1x skeleton
5. 2x big momma 1x 100 shot thunderking tegelijk met 6 x stardust opvolgend doorgelont
6. 1x down under 2x gravity tegelijk
7. 2x happy thunder Q

alles i shape op 1 positie.

elgielo

Registered User
Dat zal een aardig spektakel geven (Y)

ik hoop het :)

Kan nog ietwat aangepast worden of extra dingen toegevoegd worden maar dit zal wel de basis worden van mijn 00:00 project.
Mischien met die 2x big momma 100s thunderking en 6 stardust ook nog wat neon mosquitos of saturn missiles tegelijk

whiskey

Registered User
mooi lijstje man om jaroers op tezijn :hehe!: ps titanium vulcanos kan je in heerhugowaard bestellen daar heb ik 10 besteldt als je die bedoelt 1 rood en de ander blauw .

D

Deleted member 17038

Guest
:surprised: Helemaal geen Wolff! Heb je geen dealer in je buurt of vind je het niet mooi :hehe!: ?
Het is ook je lijst "tot nu toe" dus komt er nog veel bij?
Ik ben benieuwd hoe je 00:00 project uitpakt. Zet je een cameraman achter een statief neer? En waarom de 4e big momma niet ook in de show? Ben je niet bang dat die box gaat vervelen? :hehe!:

elgielo

Registered User
:surprised: Helemaal geen Wolff! Heb je geen dealer in je buurt of vind je het niet mooi :hehe!: ?
Het is ook je lijst "tot nu toe" dus komt er nog veel bij?
Ik ben benieuwd hoe je 00:00 project uitpakt. Zet je een cameraman achter een statief neer? En waarom de 4e big momma niet ook in de show? Ben je niet bang dat die box gaat vervelen? :hehe!:

Idd geen wolff dit jaar.
Normaal gesproken heb ik wel veel van wolff hoor dat word bij mij in de buurt veel verkocht maar dit jaar vier ik het in het midden van het land dus dan kies ik eens een keer de dingen die je hier weer moeilijk kan krijgen. ook heb ik het meeste met speciale acties gekocht waarbij sommige dingen zo goedkoop waren dat ik ze wel MOEST kopen :)

ik stel mezelf altijd een max budget en ik heb nog een paar honderd over.
komt nog wel wat bij dus maar zoals eerder gezegd zal dat vooral uit veel fonteinen bestaan en mischien nog wat cakes als ik bij mijn afhaalpunten nog een beetje kan onderhandelen over de prijs en het intressant genoeg is om ze mee te nemen.

Ga wel proberen te filmen sowieso elk jaar. alleen als het regent film ik niet.
Die 4e big momma gaat om 18:00 de lucht in voor de kids samen met nog wat spul.
Wil het toch met de paplepel ingieten :) zo creere men goede pyros :p

Laatst bewerkt:
Bovenaan