Eindshow 2013-2014

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Allereerst iedereen de beste wensen!

Na de show van vorig jaar wilde ik dit jaar weer een show doen en dit keer als afsluiting van het straatfeestje bij mij in de straat. Samen met een aantal buren en vrienden geld in gezameld en een hoop vuurwerk besteld. Dit jaar wilde ik flink gaan steppen met mijn nieuwe 10 cue kingdom sequencers, dus ik had 30 cafferata mines, molotov mines, raw whistlers en 66 fuego's besteld. Voor al deze single shots heb je natuurlijk rekjes nodig en het maken van deze rekken kost enorm veel tijd, meer dan geplant... Maar uiteindelijk waren ze toch af en de 28ste kon ik ze gaan vullen met single shots.

Van te voren had ik alles in plastic zakjes gedaan, gestickerd en op pallets gezet om het zo snel mogelijk naar buiten te transporteren. We begonnen om 8 uur in de avond met opbouwen en toen begon het dus ook te regen:(. Tijdens het opbouwen is er 4 keer politie langs geweest om eens te kijken waar we mee bezig waren. De agenten waren erg begripvol en vonden het ook allemaal best, terwijl er toch 200+ Kg aan vuurwerk stond! Door de regen verliep het aansluiten van de cakes niet zo vlot en liep de start tijd 20 min. uit maar om 10 voor 1 kon het dan eindelijk beginnen. De hele buurt was uitgelopen en zelf de 8 politie agenten waren terug gekomen om het eindresultaat te zien!

Zo nu is het tijd voor het filmpje ;)

De schietlijst:

9* blue mine cafferata
9* red mine cafferata
9* white blink mine cafferata
2* Molotov mine, Lesli
2* Raw whistler, vuurwerkvisie
4* splitonium, Lesli
2* Tomahawk, Wolff
2* Stars over paris, Wolff
4* Surrender, Zena vuurwerk
6* The legacy, Zena vuurwerk
4* Tequila, Zena vuurwerk
8* Red heat, Wolff (super cake!)
2* Hercules, Zena vuurwerk
1* the Moment, Wolff
6* Eclipe, vuurwerkvisie
4* kamuro queen (had ik meer van verwacht, maar was wel leuk)
2* Heavy 5, Wolff
6* concerto rosso, Wolff
4* Mayhem, Zena vuurwerk
66* Fuego, Wolff
2* ataka 7, Lesli

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Kickuhh showtje Tobias mijn complimenten. De show zit goed in elkaar alles keurig op tijd weggedrukt, en ja de stepperbeelden zijn gewoon geweldig om te zien.:lub: Klasse gedaan kerel!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Like a pro! (en stiekem nog wel een stukkie beter dan de gemiddelde pro. in NL) Geweldig gedaan Tobias!

Robin84

Registered User
Wauw, wat een topshow zeg! Echt fantastisch, wat een juweeltje!

Mijn complimenten. Ik snap goed waarom er zo gejuicht werd. Die finale... Echt een topper!

Keep going!

Groetjes,

Robin

joszie

Zilveren Member
wauw! netjes hoor. wat een werk is dat geweest.
heb zelf 5 uur besteed aan het voorbereidende werk voor een elek. geschoten showtje. Helaas al het werk voor niets en uiteindelijk alles met de hand gedaan.

shinji

Moderator
Medewerker
Oeh, das een mooi stukje knutselen met vuurwerk voor gevorderden. De opening met de geopereerde molotovs is geniaal gedaan. De raw whistler paste er precies in, chapeau. Het middenstuk is goed onderhoudend en de steppers in de finale, wauw. Ik weet hoeveel werk het is en als het dan perfect gaat heb je echt eer van je werk. De Atakas maken het ook echt af zo. SUPER!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Erg mooie show. Ziet er professioneel uit.
Overgang van tequila naar red heat is mooi gekozen en de finale is echt uitmuntend!!

Bovenaan