Effecten?

trixx

Registered User
Ik kan aan de 10line10 shots coconut komen maar ook aan de 10line10 shots PILI effect.

Wat houd nou precies dat pili effect in en wat zou nou meer een aanrader zijn?

alvast bedankt!

KoenL

Registered User
Ik kan aan de 10line10 shots coconut komen maar ook aan de 10line10 shots PILI effect.

Wat houd nou precies dat pili effect in en wat zou nou meer een aanrader zijn?

alvast bedankt!

Wat een workshop "de Griekse taal" allemaal al niet doet, haha. Pili betekend in het Grieks "Haren". Als effect zou je dan een soort draden moeten krijgen in de lucht, zoals brocades, willows, etc.

KoenL

Registered User
Heb je hier misschien voorbeelden van? foto's filmpje misschien.. etc

Het vuuwerk uit die cake zal bij lange na niet zo een groot effect hebben als op de foto, maar de foto maakt denk ik wel duidelijk welk effect ik bedoel.

Groot%20vuurwerk%20paleis%20het%20loo%20047-border.jpg

trixx

Registered User
haha ja weet ik, maar ik was toch bezig met de vraag, dus kon deze er ook nog wel even bij zetten dacht ik..
maar zit er een groot verschil tussen Coconut en Palmtree?
want als ik het zo bekijk is Pili wel mooier dan coconut..

wat vinden jullie een aanrader kwa effect ?

KoenL

Registered User
haha ja weet ik, maar ik was toch bezig met de vraag, dus kon deze er ook nog wel even bij zetten dacht ik..
maar zit er een groot verschil tussen Coconut en Palmtree?
want als ik het zo bekijk is Pili wel mooier dan coconut..

wat vinden jullie een aanrader kwa effect ?

Pili is niet echt een term die veel gebruikt wordt. Ik weet ook niet zeker of het wel dat effect is wat ik je net zei. Los van dat heeft het weinig zin om onze mening te geven voor jou keuze, want jij moet het uiteindelijk mooi vinden.

Ik zal wat cakes proberen te zoeken met deze effecten zodat je een wat beter beeld hebt wat de effecten in houden.

KoenL

Registered User

trixx

Registered User
Ooh kijk, het effect Pili word dus ook wel Willow genoemd, maar dan weet ik wel welke het is ja..
bedankt voor de filmpjes, is me een hoop duidelijk geworden.

Bovenaan