Een Waanzinnig Oud en Nieuw Toegewenst!

Tony

Administrator
Medewerker
Nog 1 dag en dan kunnen we weer op pad. De meesten van ons zullen dat de gehele dag doen. In diverse winkels rondsnuffelen en kijken of je nog ergens wat geld uit kan geven. Dit ontaard zich vaak in ruzie met de vrouw want bij thuiskomst is ineens het potje met de sticker "extra" erop helemaal leeg.

Het vervelende is dat er dan nog een dag komt waar je eigenlijk reageert als bijvoorbeeld een heroïne junk. Je bent altijd bang dat je te kort komt en overal zoek je in huis naar dat potje waar "extra extra extra" op staat zodat je even weer tot rust kan komen als je een slof rotjes extra koopt. Juist, zo gek zijn wij met zijn allen.

Blij dat de kerst voorbij is, niet kunnen slapen en de welbekende zenuwen op de buik slaan ook weer toe. Het Wc papier is hier dan niet meer aan te slepen. Ik kan helaas de knop niet meer omzetten. Ik zou willen dat dat wel het geval was. Even je gedachten op iets anders zetten dan vuurwerk. Ik dacht dat het hier minder was geworden en dat Fallas op plaats 1 stond. Maar dit jaar is de kruitstress weer toegeslagen. Koude rillingen, duizelingen en tranen in me ogen als ik aan het grote moment denkt.

Dit is het laatste jaar dat ik met de grote Freaks buiten staat want volgend jaar heb ik me eigen kleine jongen bij me. Een fantastisch vooruitzicht op het nieuwe jaar. Ik kan niet wachten tot dat zover is maar eerst ga ik nog met me maten 100% genieten en volgend jaar worden het de volle 1000% !

Ik/Wij zullen zullen vanaf morgen niet constant meer online zijn. Ook wij gaan net als jullie genieten van de drie dol dwaze dagen. Dus gedraag je eigen een beetje :love:

Ik wil gelijk iedereen bedanken die een positieve bijdrage aan onze website heeft geleverd. Zowel de posters van berichten, de bezoekers en de Polka propaganda makers. Ze hebben de chat op momenten kompleet verkracht maar ook dat hoort er bij :smile:. Ook bedanken we alle importeurs en winkeliers die met ons hebben samengewerkt. Dit heeft weer tot veel informatie en mooie korting acties geleid waar een hoop liefhebbers erg blij mee zijn.

En natuurlijk de voltallig FPM crew! Waar ik zelf in het begin van het jaar totaal geen zin meer had in de website is dat nu mede door hun ook totaal weer omgedraaid. We hebben een fantastische 7 maanden gehad waar de schouders eronder gingen en hebben gezorgd dat FPM weer werd waar de mensen voor kwamen. Thanks voor jullie inzet en het lachen.

Maak er een waanzinnige dag van. Geniet en zorg dat dit veilig gebeurt!

Op naar 2010!

Toon

larzdebest

Registered User
Mooi verwoord vooral het begin.
Het einde lijkt net of je met de site stopt:p
Morgen moeten we juist allemaal onze collectie foto's delen en meningen geven over het 'geteste' vuurwerk.

gietjo

Registered User
Ook ik wil iedereen bedanken voor alle Informatie en mooie films, die er op het forum terecht zijn gekomen. Ik heb er heel veel aan gehad.

Ik wens iedereen heel veel plezier met het shoppen vanaf morgen, en een super vet uiteinde aanstaande donderdag!!!!

grtz Gido

noah01

Registered User
Ja 't komt allemaal dichtbij nu! Heb er flink veel zin in! Mijn agenda loopt tot de 31e daarna zien we wel weer verder, maar ik denk dat dit bij vele van jullie bekend is!
Iedereen veel plezier met winkelen, en succes met het verantwoorden van de aankopen thuis!
Zal nog proberen wat op film te zetten maar voorgaande jaren hebben mij geleerd dat dit er nog niet altijd in zit.
Bij dezen iedereen een knallend uiteinde en wees voorzichtig.

gr
Noah!

Bert

Registered User
FPM bedankt voor weer een goed jaar, op naar 2010. Fijne jaarwisseling allemaal, steek verstandig af en gebruik het vuurwerk zoals het hoort!

Pyroclastic

Registered User
Ook hier vandaan alvast een goede jaarwisseling en veel plezier met de voorpret vanaf morgen. Laten we ook met zijn allen de kop erbij houden en het vuurwerk gebruiken zoals het hoort!

Jeffrey202

Registered User
Ook hier vanuit hartje gelderland. Een fijn en veilig uiteinde van 2009
en een goed begin van 2010.

Hou je kop erbij en tot wedertypse (natuurlijk met 10 vingers)

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja mannen en vrouwen!
Laat ik het nu ook maar doen voordat het er niet meer van komt! :embarrest:

Iedereen alvast het beste in het nieuwe jaar!
Stook verstandig, en heb je verstand ook bij andere mensen! :amuse:

Komend jaar weer lekker veel shows bezoeken, en hopelijk een nog beter oud en nieuw met betere regels.
En nog mooier vuurwerk! :nuts:

Veel plezier!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Gadver ik moet vanavond werken en morgen moet ik weer om 6:00 uur, op me werk zijn.:sick::sick::sick:

Maar ja, morgenmiddag naar Den Bosch om me bestelling op te halen bij vuurwerk Orthen.
En dan even 2 uur slaap inhalen en daarna naar Dutch fireworks, Isandra en daarna doorscheuren naar Xena in Ede.

Dan de 30ste lekker vrij, eindelijk weer sinds jaren en de 31ste is de heilige dag!

Ik wens iedereen een toffe jaarwisseling, ga niet lopen te klootviolen, maar gebruik het vuurwerk waarvoor het bedoelt is.

En een tof 2010 en tot Fallas maar weer.

En de crew van FPM, bedankt voor de infomatie, filmpjes, plaatjes, updates, gezelligheid en voor het handjes schudden ;-).
Ik hoop dat ik in 2010, weer mag genieten van me hobby op FPM.
---

En ik heb al 1 voornemen voor 2010.
Ik ga in 2010 op zoek naar een baan, waar niet gewerkt hoeft te worden tussen kerst en nieuwjaar.

Want werken tussen kerst en nieuwjaar.... GADVERDAMME ZEG!:sick:

Doei.:nuts:

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
Toon en de rest van de crew; bedankt voor een heel jaar van informatie, films en updates voor nieuwe consumentenproducten.

Heb weer genoten en wens een ieder een knallend uiteinde, een goed 2010 en laat je handjes en andere lichaamsdelen eraan aub!!!

PyroPlop32

Registered User
Ik wens iedereen waanzinnige dagen!
Ik hoop jullie in januari weer te zien en dan samen toeleven naar Fallas 2010 !

FPM Crew bedankt voor alle inzet, filmpjes, foto's, producten, gezelligheid etc etc
Tot 2010 !

Snokkie

Registered User
Wij wensen iedereen 3 geweldige dagen toe.
Voor ons dit jaar voor het eerst dat Tim zich een beetje bewust is van het vuurwerk en hij vindt het tot nu toe allemaal even geweldig. We hebben te weinig grondbloemen overgehouden van vorig jaar om hem tevreden te houden :)

Doe allemaal voorzichtig, geniet er van en tot Fallas

Toon, bedankt voor weer een jaar ouwe

DioR

Registered User
Zoals wel meerdere leden hier aanwezig ben ik vanaf morgen ook weinig meer te vinden op het forum.
Best wel logisch als je nagaat dat de verkoop dagen gaan beginnen.
Ik wil FPM en Toon bedanken voor een geweldig jaar.

Tot volgend jaar iedereen!
Alvast de beste wensen, en maak er een knallend feest van!

Bovenaan