Een gelukkig nieuwjaar!

Bram150

Registered User
De oliebollen zijn gebakken. Met een kriebel in mijn buik wacht ik tot het eindelijk avond is en tijd om te gaan slapen. Ik kan niet wachten tot DE grote dag. Ik pleeg mijn laatste voorbereidingen en ben blij over het resultaat. Dan denk ik terug aan het jaar. Ik denk aan de leuke en minder leuke dingen. Op de achtergrond staan filmpjes aan van youtube met daarop de mooiste cakes. Vanavond val ik met een blij gevoel in slaap om dol enthousiast weer wakker te worden en te bedenken dat het pas 5 uur ´s ochtends is.

Ik wil hier bij iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen. Allemaal veel stook plezier op DE dag. Ik wil jullie ook allemaal bedanken. Ik ben zins november lid van dit forum, en ik heb deze 2 maanden met goede gevoelens beleefd. Iedereen helpt elkaar, deelt video´s, foto´s enzovoort. Elk lid hier word met openarmen ontvangen.

De reden dat ik al zo vroeg dit bericht typ, is omdat ik vanavond waarschijnlijk te druk ben met mijn vuurwerk.

Nogmaals: Een fijn en gezond 2013. Veel stookplezier en veel mooie video's toegewenst.
Tot in 2013!

blackpowder

Registered User
En natuurlijk van hetzelfde.
Morgen is DE DAG waarop iedereen lekker druk bezig is.
Op 1 januari als het meeste is afgestoken dan wordt hier altijd leuk gesproken over de diverse producten, ervaringen, fotos en videos.

In ieder geval een heel goed uiteinde en tot 2013.

Mvg blackpowder

niels-hihi

Registered User
Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar en laten we het beste er van maken!
Hoop dat iedereen veel plezier beleeft met veel gezelligheid en natuurlijk ongedeerd blijft!
Ik heb mijn katoenen tasje al gevuld voor in de ochtend! voor middag en avond moet ik hem wss nog redelijk vaak bijvullen haha.

RickGAE

Registered User
Jullie ook allemaal gelukkig nieuw jaar, en allemaal met 10 vingers het jaar in hé:tounge:
Vanacht om 2 uur natuurlijk weer wakker met het idee nog 8 uur te moeten wachten :tounge:

Robin84

Registered User
Bram en uiteraard ook alle andere FPM Crewleden en FPM members: Ook van mijn kant een heel goed, gelukkig, gezellig en vooral gezegend 2013 gewenst!

Robin

Bram150

Registered User
Ik wens jullie voor de laatste keer nog een voorspoedig en fijn 2013. Heel veel plezier op de dag. Ik ga nu (proberen) te slapen. Tot 1 januari!

white thunder

Registered User
Ik wens jullie voor de laatste keer nog een voorspoedig en fijn 2013. Heel veel plezier op de dag. Ik ga nu (proberen) te slapen. Tot 1 januari!

Dankjewel!En leuk om te lezen,dat je het zo naar je zin hebt op het forum,je hebt het ook mooi verwoord en merk hoe oprecht die woorden zijn:smiling:.Jij ook een hele leuke en mooie eindejaarsdag met je vuurwerk,en doe voorzichtig,en wens je ook een toffe knallende jaarwisseling toe,en uiteraard voor alle lezers:happy:

Bram150

Registered User
Vandaag lekker geknald. Heb nog wat potten en 120 thunderkings voor de in de avond. In de verte kan ik de potten van Dennis en Pyroplop zien. Haha, mooi uitzicht hoor!

white thunder

Registered User
Gelukkig Nieuwjaar!!!En fijn om te lezen Bram,dat je een goeie stookdag heb gehad.Ik hoop dat 2013 een leuk en mooi jaar voor je word,en dat al je wensen mogen uitkomen,en vooral,dat je gezond blijft,en dat ook voor alle pyro-freaks,Happy New Year!

Laatst bewerkt:
Bovenaan