Eagle Flight

FPM ProductBOT

Registered User
1675_Wolff_Dynasty_Professional_Eagle_Flight_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Eagle Flight[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1675[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 23,60[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]350 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]12/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]48[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Richardus

Registered User
de Green Glitter Missile Battery, maar dan van Wolff? Hier zou je meer van moeten doorlonten om écht spektakel te krijgen, en daarvoor is ie te duur. In z'n eentje vind ik hem te karig, en te weinig heftige opbouw laat staan 'finale'.

Michel_G

Zilveren Member
Wat helaas niet zo goed naar voren komt in het filmpje, maar wel duidelijk te zien was in het echt, dat de fluiters echt een mooie tail hebben. Is een hele duidelijke groene en rode blink te zien.

Dat in combinatie met echt een hele goede fluit maakt dit blokje naar mijn mening toch zeker de moeite waard. Ga er zelf waarschijnlijk ook wel één of meerdere gebruiken op één of andere manier.

Tony

Administrator
Medewerker
Wat helaas niet zo goed naar voren komt in het filmpje, maar wel duidelijk te zien was in het echt, dat de fluiters echt een mooie tail hebben. Is een hele duidelijke groene en rode blink te zien.

Dat in combinatie met echt een hele goede fluit maakt dit blokje naar mijn mening toch zeker de moeite waard. Ga er zelf waarschijnlijk ook wel één of meerdere gebruiken op één of andere manier.

Ze noemen dit ook wel het angel dust effect. De pinkie winkie (Dacht ik) van Marijn heeft het ook en ik vind het ook echt wat toevoegen aan de fluiter. Erg nice!

Vavoom

Registered User
Mooie flitter tail.
Geen gekkenhuis, maar oplopende salvo's. Leuk om gelijk daar achteraan de Green Glitter te schieten.

KoenL

Registered User
Hele leuke cake. Mooie staarten en het volume is ook goed. De oplopende salvos zorgen wat mij betreft toch wel voor een spectakel.

@znpyro

Registered User
hierbij mijn gecombineerde film. deed ff auwie in de oren na deze finalebak

het zijn 5 x eagle flights en 6 x concerto rosso's bij elkaar. ENJOY!

Michel_G

Zilveren Member
Was al fan van dit blokje na het zien op een demo en na hem deze O&N 2x gehoord te hebben ben ik er nog meer van overtuigd dat het een topper is.

Fluiters zijn echt heerlijk hoog (kwa toonhoogte) en stijgen met erg mooie tails op. Tel daar nog eens het schieten van salvo's en de grote hoogte die ze bereiken bij op, en naar mijn mening heb je dan top fluitbakje!

Tigger74

Registered User
Three times whistle to salute

Het was proberen maar het resultaat was erg leuk, voor volgend jaar een paar aanpassingen en dan is hij TOPPIE...!!

3 x Eagle Flight en 3 x silver salute en ff prutsen.....

Grtz.........

PyroGuy

Registered User
Heb er nog 1 van de vier over, en ik hoop dat er nog meer zijn die ik op de kop kan tikken. Wat een toppertje. Prachtig label ook.

Michel_G

Zilveren Member
Dit jaar een karton op de kop weten te tikken met het idee in mijn achterhoofd dat dit één van de allerlaatste kansen zou zijn deze prachtbakjes nog te kopen, aangezien ze er waarschijnlijk (in deze vorm) uit gaan bij Wolff.

Echt heerlijk van genoten en in diverse 'configuraties' er 8 van weg gestookt afgelopen jaarwisseling en ik blijf het echt een waanzinnig mooi en goed fluitblokje vinden! Staan er hier nu nog 4 mij aan te staren en die zullen de komende jaren stuk voor stuk afgeschoten worden om er toch nog eens van te kunnen genieten.

MichelAngelo

Registered User
Had 'm wat jaren geleden ook zelf en ook wij hadden ze dit jaar in de winkel. Heb er nog wat staan gelukkig. In ons Herrie Showtje op oudejaarsdag waren de omstanders prettig verrast! Vingers in de oren!

bluebear

Registered User
karton kunnen gescoord ondanks ik er nog nooit een in het echt gezien had maar ze hebben me niet teleurgesteld integendeel zelfs wat een leuke blokjes voor een lage prijs.

Bovenaan