E-mail notificatie

Firespree

Registered User
Ik zit met het volgende probleem.
Als iemand heeft gepost in een topic waarin ik op ingeschreven ben krijg je normaal gesproken een emailtje. Dit gebeurt bij mij ook maar het probleem is dat ik soms voor 1 post 5 mailtjes ontvang en als ik dan 1 dag niet me mail check ik gelijk 40 mailtjes heb waar ik een beetje moe van wordt. et is iets van de afgelopen weken dus niet vanaf het begin.
Meer mensen met dit probleem of die dit probleem hadden en waarbij het opgelost is??
Alvast bedankt (radar)

Firespree

Registered User
Misschien omdat andere net zoals ik er mee leefde en het gewend waren (win)
Zo niet dan dan moet ik het zelf maar weer uitzoeken (mas)
(radar)

Firespree

Registered User
Ja maar dat is het probleem niet want als er 1 post is dan krijg ik van die ene post 5 notificatie emails...
Of houdt het op als ik er een paar weghaal...
(radar)

Tony

Administrator
Medewerker
Ja maar dat is het probleem niet want als er 1 post is dan krijg ik van die ene post 5 notificatie emails...
Of houdt het op als ik er een paar weghaal...
(radar)

Elke keer als iemand reageert komt daar een mailjte van denk ik.

Firespree

Registered User
Ja dat klopt...
Maar als er 1!!! nieuwe post is krijg ik van die post 5 notificatie mailtjes... allemaal van die zelfde post...
(radar)

Denendo

Registered User
Dit probleem heb ik dus sinds gisteren ook...
Normaal krijg je per nieuwe post in een thread één nieuw mailtje...nu zijn dat er wel eens 7..(eek)

Zaliotuur

Registered User
Om die mailtjes weg te werken kun je je gewoon unsubscriben van die topics. Ik denk dat je bij iedere reactie op een bepaald topic een mailtje krijgt. Als je dan 5 reacties hebt dus ook 5 mailtjes.

Tony

Administrator
Medewerker
Kreeg laatst(vorige week) ook eestuk of 6/7 nieuwsbrieven tegelijk.

IK ben vorige week aan het testen gegaan met een nieuw soort nieuws brief. Helaas ging het niet helemaal goed vandaar dat sommige mensen er een zooi hebben gekregen...

Ik ben er nu uit dus als het goed is zal het niet meer gebeuren.

Schuim

Moderator
Medewerker
Om die mailtjes weg te werken kun je je gewoon unsubscriben van die topics. Ik denk dat je bij iedere reactie op een bepaald topic een mailtje krijgt. Als je dan 5 reacties hebt dus ook 5 mailtjes.

Maak er per nieuwe reactie vijf mailtjes van.. leuk als er meerdere posts zijn (eek).
Leuke is dat het niet bij elk topic is (con)

Toon ik hoop dat je het gelukt is.
We komen er snel achter.

Schuim

Moderator
Medewerker
Om eerlijk te zijn Toon?
Heb het nu al weer twee keer gehad, drie mail voor 1 post.
Blijft een vreemd iets

Bert

Registered User
In je Control Panel (onder Quick Links) staat de optie "Edit Options". Bij deze optie heb je de mogelijkheid te veranderen hoe je ingeschreven staat op een topic, denk dat je dit moet veranderen. Hier onder een screenshot:

fpmuserscreenieym2.jpg

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
Het berichtje van Bert heb ik nu 2 maal binnen gekregen via de mail..
Wat me nu wél opvalt eigenlijk....als een post geëdit wordt dan krijg ik een dubbel mailtje binnen...

Dus het lijkt wel als er 7x een bericht geëdit wordt, ik dus ook 7 mailtjes ervan binnen krijg..(eek)

Laatst bewerkt:

Firespree

Registered User
Uhm bert dat is het probleem niet wil best een mail ontvangen maar niet 8 per post (con)
Kreeg er destraks weer 6 tegelijk binnen (con)
Maar deze post van denendo kwam maar 1 keer...
(radar)

Schuim

Moderator
Medewerker
9x op een post in Pirat/Special (laugh)
Begin het wel leuk te vinden onderhand, maar dat zou mn sarcasme wel wezen. (laugh)

Ik heb het id dat er een fout zit op het forum, en niet in de server.
Want een server doet niks zonder een comando.
En het geen wat commando's geeft is het forum.

Tony, als je nou eens een backup maakt van het forum zo als nu en hem even downgrade naar een versie eerder, en kijkt of we dan nog dit gek*t hebben.
Dan kan ik je haast wel verzekeren dat het probleem aan iets anders licht.
En moet het wel ergends op een onlogisch plekje van de server zn hardisk zijn geschreven door een raar foutje.

Maar dit lijkt me makkelijker dan meteen de hele server overhoop te halen.

Schuim (mas)

Son-T

Registered User
Denk dat jullie, voor jullie gaan gillen (tong) ..de onderdwerpen waar jullie op ''geabonneerd'' zijn even uit moet zetten ....zodat jullie geen mailtjes meer krijgen wanneer er iemand wat geplaatst heeft...
Omdat de meeste van jullie toch iedere dag komen kijken,is het volgen van de nieuwe post volgens mij voldoende.(anders bij quick links en dan optie today's post)
Laat Tony dit even uitzoeken waar de fout zit......zo blijft jullie mailbox even zoals ie is, zo heeft tony de tijd om te kijken waar het zit.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
9x op een post in Pirat/Special (laugh)
Begin het wel leuk te vinden onderhand, maar dat zou mn sarcasme wel wezen. (laugh)

Ik heb het id dat er een fout zit op het forum, en niet in de server.
Want een server doet niks zonder een comando.
En het geen wat commando's geeft is het forum.

Tony, als je nou eens een backup maakt van het forum zo als nu en hem even downgrade naar een versie eerder, en kijkt of we dan nog dit gek*t hebben.
Dan kan ik je haast wel verzekeren dat het probleem aan iets anders licht.
En moet het wel ergends op een onlogisch plekje van de server zn hardisk zijn geschreven door een raar foutje.

Maar dit lijkt me makkelijker dan meteen de hele server overhoop te halen.

Schuim (mas)

Dit forum kan je niet downgraden naar een eerdere versie.
En eerlijk gezegd is het beter te doen wat Sont zegt. Gewoon uitzetten die hap!!!

Bovenaan