Dynasty Brilliant Box

FPM ProductBOT

Registered User
Dynasty Brilliant Box

1667_Wolff_Dynasty_Brilliant_Box_A_09_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Dynasty Brilliant Box [/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1667[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 157,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td]2009: €150[/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]Divers gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]2/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]Divers[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Briljant! Het grootste cake pakket uit het assortiment. 3 single shots en 11 zwaar gevulde multishot cakes waaronder cakes met meer dan 200gram kruit.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Beja

Registered User
Heeft er iemand wat meer informatie over dit pakket.... prijs/filmpje... misschien dat deze is afgestoken tijdens de demo?

Son-T

Registered User
Als deze op de demo was geschoten dan was er een film van online geweest.
We zullen dus nog even geduld moeten hebben .

NGB

Registered User
Ben benieuwd naar het filmpje van dit pakket.

Ja ik ook,

Ben benieuwd wat die cakes voorstellen,
Zeker als er meerdere tussen zitten die meer als 200 gram bevatten.
En met de prijs van 150 euro betaal je +- 13.50 euro voor een cake,
Die single shots heb ik er dan even buiten gelaten,
Klinkt opzich wel aantrekkelijk, denk dat dit best een populair pakket kan worden, mits de effecten niet tegenvallen.

@ Znpyro, weet je ook hoeveel kruit er zit in elk van die 11 Cakes?

baracuda

Registered User
Ik ben tot nu toe erg te spreken over wolff paketten altijd variatie vorig jaar nog de gold pakket leatis uk voor de loop naar 24.00 uur zo nu en dan een blokje fontijn of een paar pijlen en dan het echte werk dus ben ik benieuwd naar deze pakket en zie het zo koop je het ook al kost het de advies prijs doe je er mischien nog wat bij in de voor verkoop en 9 van de tien keer heb je er een gratis 500 gr pot gratis dus wat let je zou ik zeggen.

NGB

Registered User
Inderdaad, voor mijn gevoel lijken de effecten gewoon niet compleet.
Daarnaast de Crackling dat ze erin hebben gedaan is echt van korte duur.
Bij veel effecten duurt dat effect niet eens een halve seconde.
Ben er ook niet bepaald weg van nee, ook vind ik het een beetje eentonig.
Ookal zijn die blinkers wel tof.

Grizmo Raizor

Registered User
Ik ben er zelf niet mee eens wat jullie zeggen. Ik vind dat het zeker 150 euro wel waard is. Tel al alleen maar het aantal schoten bij elkaar op, daar heb je dan nog niet eens een professionele blok voor. Verder zitten er toch effecten bij die ik tot nu toe nog niet heb gezien. Zoals die combinatie crackling met willow dat per salvo van 3 werd geschoten. Blinkers zijn ook zeer geslaagd en zeker niet van korte duur. Fluitblokkie vond ik zelfs ook nog redelijk goed, vooral die knallen doen het 'm. De Dragons eggs kwamen ook goed uit de bus. Mijns inziens een goed pakket voor een mooi bedrag. Ik zelf overweeg 'm ook te kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:

AWG

Registered User
ik vind dit pakket inderdaad niet superveelzijdig.
maar WAT erin zit is wel goed uitgevoerd.

geluid is crap maar dat is haas bij elke productfilm lijkt het wel.
de afstanden zijn waarschijnlijk ook een stuk groter(Ik schat het een beetje in aan de hand van die lichtkogel/fluit/knetter cake).
ik denk dat je met dit pakket zeker geen modderfiguur slaat.

erg langdurig en er zit een redelijk tempo in, je moet dit ook niet gaan vergelijken met 300 tot 500 grammers want die vlieger gaat niet echt op, ook geen eerlijke vergelijking,(niet dat iemand die trekt hoor daar niet van) maar er zijn vaak verwachtingen waar dan niet aan voldaan kan worden, dan zou dit pakket 300 euro gekost hebben..

en ik vind dit pakket met blinkereffecten,crackling(eens een keer niet zoveel ook een verademing) peony effecten,fluitjes en palmeffect(mag ik het zo noemen?) helemaal niet verkeerd met zo,n prijs.
ik kan hier denk ik wel wat mee met dit pakket.

mooi doorlontproject, en een aantal losse cakes eruit pakken en die in andere projecten stoppen. en dan maar hopen dat de effecten op de cakes beschreven staan anders heb ik een probleem:laugh:

marlboro20

Registered User
Ik vond de effecten ook wat eentonig voor het hele pakket. Met proline silver star en een extra 500gr. cake of de big box van lidu en een extra 500gr, cake heb je meer varriatie voor dezelfde prijs.

donlaulul

Registered User
marlboro20 de lidu big box kost €135 waar vind jij een 500gram cake voor €15 ?

daarbij vind ik de big box eentoniger dan deze en dit zijn ook nog is meer cakes

ik ga hem kopen vond hem juist wel mooi !

(lijstje 2009)

x-treme
cake box 2
cake box 3

wolf
Dynasty Brilliant Box
4-space

hans

Registered User
marlboro20 de lidu big box kost €135 waar vind jij een 500gram cake voor €15 ?

daarbij vind ik de big box eentoniger dan deze en dit zijn ook nog is meer cakes

ik ga hem kopen vond hem juist wel mooi !

(lijstje 2009)

x-treme
cake box 2
cake box 3

wolf
Dynasty Brilliant Box
4-space
IK denk dat marlboro20 die 500 grammer gratis verkrijg bij voorverkoop.:blink1:

Bovenaan