DutchPyroMovies - trailer 2013/2014

Goede Trailer?

• Total voters
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
heyhoi,

ik ben samen met wat wat vrienden een youtube kanaal begonnen speciaal voor vuurwerk, en dit jaar gaan we weer verder. ik heb voor komend oud & nieuw een trailer gemaakt met knallers die we al eerder hebben afgestoken.

mijn vraag is of jullie de trailer kunnen beoordelen!?

Laatst bewerkt door een moderator:

DioR

Registered User
Nou, afgaand op je eerdere post, welke geknutselde troep bevatte waar ik helemaal niet achter sta, denk ik niet dat ik ook gezien de beeldkwaliteit een fan word van jullie pagina.

Nou, afgaand op je eerdere post, welke geknutselde troep bevatte waar ik helemaal niet achter sta, denk ik niet dat ik ook gezien de beeldkwaliteit een fan word van jullie pagina.
De zelfgemaakte "Bommen" zijn wij ook mee gestopt we steken het vuurwerk op een normale manier af. ik ben geen fan van het woord "bom" want een bom is om iets te verwoesten! De enige vraag die ik heb is wat jij van mijn trailer vindt?

DioR

Registered User
Waarom begin je eigenlijk over bommen? Ik heb het woord bom of bommen niet eens genoemd.

En je trailer vind ik niks aan, ik haat trailers! Ik gebruik ze zelf ook niet. Hoogst irritant dat ik bijvoorbeeld 20 seconden naar een intro moet kijken en moet wachten voor een pijl die binnen 5 seconden weer uit beeld is.
Ben je een site als FPM, dan snap ik een trailer wel ivm copyright en wat zijn voor de vuurwerkwereld betekenen.
Ik zou zeggen, geniet van je vuurwerk, film het en zet het pas online op een manier dat ik niet mijn hoofd moet kantelen om te zien wat er gebeurd.

Waarom begin je eigenlijk over bommen? Ik heb het woord bom of bommen niet eens genoemd.

En je trailer vind ik niks aan, ik haat trailers! Ik gebruik ze zelf ook niet. Hoogst irritant dat ik bijvoorbeeld 20 seconden naar een intro moet kijken en moet wachten voor een pijl die binnen 5 seconden weer uit beeld is.
Ben je een site als FPM, dan snap ik een trailer wel ivm copyright en wat zijn voor de vuurwerkwereld betekenen.
Ik zou zeggen, geniet van je vuurwerk, film het en zet het pas online op een manier dat ik niet mijn hoofd moet kantelen om te zien wat er gebeurd.
ik begon over bommen omdat jij zei geknutsel dus voor de meeste mensen is het dan een bom! Wat bedoel je met "hoofd Kantelen?" Ik heb geen diploma voor filmen ofzo dus het was gewoon een vraag wat je ervan vindt :/

DioR

Registered User
Je hebt er een filmpje, volgens mij van een lawinepijl, op staan waar ik of mijn computer of mijn hoofd moet kantelen om recht beeld te krijgen.
Maar maakt verder niet uit. Ik denk dat ik een beetje aan het zeiken ben. Doe gewoon wat je leuk vind. Als je kanaal goed is komen er vanzelf kijkers.
FPM is ook klein begonnen.

D

Deleted member 17038

Guest
ik begon over bommen omdat jij zei geknutsel dus voor de meeste mensen is het dan een bom! Wat bedoel je met "hoofd Kantelen?" Ik heb geen diploma voor filmen ofzo dus het was gewoon een vraag wat je ervan vindt :/
Bommen zijn hier nu off-topic omdat je die filmpjes netjes hebt verwijderd of afgeschermd. Ook fijn om te lezen dat jullie daarmee stoppen.
Hoofd kantelen: omdat de camera niet normaal word vastgehouden. Zo ontstaat ook VVS (google: VVS of vertical video syndrome) Onthoud je maakt geen foto waarvan je het lijstje even draait. Maar een video voor op een beeldscherm. In de bioscoop hangen de schermen ook niet in de lengte.

Ook zou ik in 1 filmpje ook alleen het beeld van 1 camera gebruiken. Zo lijk je meer kwaliteit te leveren. En het kijkt fijner.
Daarnaast is je trailer wel duister het wekt spanning op. De muziekkeuze vind ik niet verkeerd. Van een goede trailer of eindejaarscompilatie kan ik echt genieten. Ik zou ook veel minder woorden gebruiken en deze korter in beeld brengen en meer vuurwerk laten zien. Hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes en plezier met het vuurwerk en je channel!

Laatst bewerkt door een moderator:

RedBaron

Registered User
Intro's van bijna een halve minuut lang.. veel en veel te lang voor filmpjes van amper 20-30 seconden.. Dan zit er nog een filmpje tussen waar we verkeerd gebruik van vuurwerk zien, een lawine pijl verkeerd wordt afgestoken al dan niet doel bewust.. Volgens mij was je in een ander topic daar al voor gewaarschuwd dat niet te posten.. maar goed.

D

Deleted member 17038

Guest
Intro's van bijna een halve minuut lang.. veel en veel te lang voor filmpjes van amper 20-30 seconden.. Dan zit er nog een filmpje tussen waar we verkeerd gebruik van vuurwerk zien, een lawine pijl verkeerd wordt afgestoken al dan niet doel bewust.. Volgens mij was je in een ander topic daar al voor gewaarschuwd dat niet te posten.. maar goed.
Het gaat alleen om de trailer..
FPM heeft wel meer members met films op hun youtube waarin vuurwerk word afgestoken die we hier niet bespreken. Het zou verstandig zijn als de jongens het filmpje met de lawinepijl ook nog even op prive zetten.
Verder kunnen we dutchpyromovies ook wel helpen met onze meningen en tips in zowel verantwoordelijk met vuurwerk omgaan als met de trailer.

myrmidon

Registered User
ff wat feedback van mij.
1: De intro, ga mensen niet vragen om je filmpje te liken, een comment te plaatsen e.d., mensen willen het product zien waar ze om vragen. als de kwaliteit dermate is, doen ze dit vanzelf!

2: Voorkom VVS

3: Verhoog de kwaliteit van je filmpje, gebruik een goede camera met een degelijke microfoon, als ik een filmpje wil gaan kijken maar het geluid is bagger, dan ben ik weg.

4: Gebruik een statief en probeer het filmpje vernieuwend te houden (denk aan close ups, aparte shots die niet vaak voorkomen.)

5: Probeer dat te laten zien wat mensen willen, niemand zit meer op deobussen, stokloze lwainepijlen en zelfmaakprojecten te wachten.

Succes! :)

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
lol die muziek zit vol met alles kapot maken en het woordje "bom" blijkt ongepast te zijn; :hehe!:

Laatst bewerkt:
Het gaat alleen om de trailer..
FPM heeft wel meer members met films op hun youtube waarin vuurwerk word afgestoken die we hier niet bespreken. Het zou verstandig zijn als de jongens het filmpje met de lawinepijl ook nog even op prive zetten.
Verder kunnen we dutchpyromovies ook wel helpen met onze meningen en tips in zowel verantwoordelijk met vuurwerk omgaan als met de trailer.
EINDELIJK! iemand die echt alleen naar de trailer kijkt! :) ik zal de lawine pijl ook wel prive zetten. maar dat het zonder stok wordt afgestoken komt door de illegale markt die de stokken er niet bij kan leveren. ze moeten illegaal vuurwerk legaliseren. want het is gewoon goed degelijk vuurwerk! lange lont! knalt hard :) als ze het gewoon legaliseren worden de pijlen automatisch met een stok geleverd! maar dat ff ter zake! Bedankt voor je mening :)

ff wat feedback van mij.
1: De intro, ga mensen niet vragen om je filmpje te liken, een comment te plaatsen e.d., mensen willen het product zien waar ze om vragen. als de kwaliteit dermate is, doen ze dit vanzelf!

2: Voorkom VVS

3: Verhoog de kwaliteit van je filmpje, gebruik een goede camera met een degelijke microfoon, als ik een filmpje wil gaan kijken maar het geluid is bagger, dan ben ik weg.

4: Gebruik een statief en probeer het filmpje vernieuwend te houden (denk aan close ups, aparte shots die niet vaak voorkomen.)

5: Probeer dat te laten zien wat mensen willen, niemand zit meer op deobussen, stokloze lwainepijlen en zelfmaakprojecten te wachten.

Succes! :)
Jij ook BEDANKT! lees maar ff wat ik aan "Anihalas" schreef dat geldt ook voor jou ! :)

Zaliotuur

Registered User
Reagerend op de trailer: ik sluit me aan bij de eerdere opmerkingen over VVS etc. Aanvullend zou ik er iets meer beeldmateriaal in stoppen want na het intro (opzich prima voor een trailer) had ik iets meer verwacht dan 1 singleshot en 1 knaller, meer spektakel maakt de kans dat mensen je kanaal liken/abboneren groter.

Reagerend op de trailer: ik sluit me aan bij de eerdere opmerkingen over VVS etc. Aanvullend zou ik er iets meer beeldmateriaal in stoppen want na het intro (opzich prima voor een trailer) had ik iets meer verwacht dan 1 singleshot en 1 knaller, meer spektakel maakt de kans dat mensen je kanaal liken/abboneren groter.
bedankt voor de feedback! :) toen ik de trailer ging maken hadden we nog niet zoveel knallers gefilmd maar nu hebben we al meer dan 100 filmpjes gemaakt dit jaar. :) we gaan waarschijnlijk een nieuwe trailer maken met al het nieuwe en beter gefilmde materiaal! ik ga een ander topic openen over een paar dagen met daarin de link naar de nieuwe trailer die wel hetzelfde liedje gaat bevatten maar meer ontploffend vuurwerk

Tony

Administrator
Medewerker
Zitten we nu echt op deze gast te wachten?
Wat een koekenbakker zeg! Post gaat op slot net als zijn account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan