Dubbelnitraat/ Dieptebommen

shadowpanther

Registered User
Beste mensen,

Ik heb vorig jaar een aantal pakjes dieptebommen gekocht, die me erg goed bevielen( ik dacht 15 euro voor 20 stuks). Ik zal v.d. week even een foto plaatsen, heb er nu even geen, dan weten jullie precies wat ik bedoel. Nu was ik weer naar dat adres gegaan vorige week, maar nu hadden ze ze niet meer. Weet iemand of deze nog verkrijgbaar zijn, en zo ja, waar?
Ik werd nu opgescheept met een pakje nitraten van bonbridge, waar Nitrate Thunder opstaat, maar deze dingen zijn echt net rotjes uit Nederland, wat een slechte kwaliteit zeg. En daarvoor betaalde ik 10 euro voor 10 stuks!

Weet iemand dus of deze nog bestaan?

Groetjes

pyro023

Registered User
Ik zou geen flauw idee hebben met welke nitraat/dieptebom ik te maken heb,gelieve een foto te plaatsen.
Je zegt dat ze per 20 stuks verpakt waren dus de oude dieptebom van beX die heerlijk knalde kan het dus zoiezo niet zijn,want die waren per 24 verpakt.
Verder kan het de dieptebom van alpeco zijn maar het lijkt me nogal stug dat die je goed bevielen aangezien ongeveer de helft weigerd en degene die het wel doen een bagger knalletje hebben.
Hieruit moet ik concluderen dat je gewoon een paar pakken heerlijke nitraten had die jou onder de neus werden gedrukt onder de naam dieptebommen.
Maar plaats gewoon even een foto,want er komen elk jaar weer nieuwe producten op de markt dus wie weet.

mvg pyro023

shadowpanther

Registered User
Het zijn wel die van Bex, idd per 24 verpakt, heb het net even nagekeken.
Deze foto laat ook zien dat ze het zijn..
Weet iemand waar deze nog te krijgen zijn? Want dit zijn echt de beste knallers ooit!

08122007209.jpg

Laatst bewerkt:

pyro023

Registered User
Het zijn wel die van Bex, idd per 24 verpakt, heb het net even nagekeken.
Deze foto laat ook zien dat ze het zijn..
Weet iemand waar deze nog te krijgen zijn? Want dit zijn echt de beste knallers ooit!

Je link is dood,dus je foto doet het ook niet.
Deze dingen zijn gewoon NERGENS meer te krijgen,en al helemaal niet meer legaal te krijgen in belgie.
Hooguit dat er ergens nog een pakje ligt weg te rotten in een oude bunker ofzo maar dat is het dan wel zo'n beetje.
Zou je je foto opnieuw kunnen posten?

mvg pyro023

shadowpanther

Registered User
Foto gerepost. Das echt jammer, ik weet idd dat ik ze vorig jaar onder de toonbank gekregen heb. Maar toen heb ik wel zeker 10 tot 20 pakjes afgenomen.

pyro023

Registered User
Foto gerepost. Das echt jammer, ik weet idd dat ik ze vorig jaar onder de toonbank gekregen heb. Maar toen heb ik wel zeker 10 tot 20 pakjes afgenomen.

Dit zijn geen dieptebommen.
Dit zijn de beX immitatie nitraten.
Ondanks dat het immitatie heb ik gehoord dat ze heerlijk knallen.
Deze worden/werden ooit(volgens tot 2 jaar geleden)nog wel bij helios verkocht,overigens wel met kvk.
Maar dit zijn in iedergeval niet de oude dieptebommen van beX,die hadden namelijk en bloemetjes patroon,en geen opdruk op de nitraat zelf.

mvg pyro023

nismo

Registered User
Dit zijn geen dieptebommen.
Dit zijn de beX immitatie nitraten.
Ondanks dat het immitatie heb ik gehoord dat ze heerlijk knallen.
Deze worden/werden ooit(volgens tot 2 jaar geleden)nog wel bij helios verkocht,overigens wel met kvk.
Maar dit zijn in iedergeval niet de oude dieptebommen van beX,die hadden namelijk en bloemetjes patroon,en geen opdruk op de nitraat zelf.

mvg pyro023

De ouden Bex nitraat had geen bloemetjes patroon maar zagen het zelfde eruit als deze op foto alleen dan zonder text.
Deze nitraten heeft hans laten maken om de ouden nitraat weer terug te laten komen, alleen vond ik het niet slimom er dan ook bex op te laten drukken. Dit zijn de ouden 1999
nitraat2.jpg

pyro023

Registered User
De ouden Bex nitraat had geen bloemetjes patroon maar zagen het zelfde eruit als deze op foto alleen dan zonder text.
Deze nitraten heeft hans laten maken om de ouden nitraat weer terug te laten komen, alleen vond ik het niet slimom er dan ook bex op te laten drukken. Dit zijn de ouden 1999
nitraat2.jpg

Ik praat ook niet over beX nitraten,maar over de beX dieptebommen,en die hadden wel bloemetjes patroon.

mvg pyro023

Bovenaan