Druten

elmo

FPM Moderator
Waar: Druten
Wie: Azuma
Wat: Prof. Vuurwerk Max 5 inch
Lokatie: de uiterwaarden gelegen aan de Waalbandijk te Druten
Tijd: de afsteektijd is gepland om 22.30 uur.

Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de Dag van Druten

KoenL

Registered User
Re: Druten [NL]

El Druto is staat weer bijna voor de deur. Vorig jaar was dit een leuke show. Dit jaar heb ik dan ook hoge verwachtingen. We hebben de laatste paar shows van Azuma veel mooie (en nieuwe?) producten gezien, om Dordrecht (5 mei) en Mook en Middelaar (20 juli) als voorbeeld te nemen. Ik heb er zin in.

dieter

Registered User

We gan dit jaar met de show een stuk naar voren staan daar dit jaat het veld niet wordt ingezaaid voor mais.
Dit zal in ieder geval ten goede komen van de show echter over de inhoud kan ik nog niet al te veel vertellen.
Wel zullen er zeker andere cq nieuw effecten worden toegepast ( onder ander stepper beelden ) omdat we dichter bij het publiek staan.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User

Deze staat ook hier weer in de planning, vorig jaar een erg leuke show, op een erg leuke plek zo als je boven op de duik naar beneden kijkt op het vuurwerk.
Ook was er vorig jaar een mooi stukje open voor de camera's, hopen dat dat opnieuw zo gedaan word, is erg mooi voor de beelden achteraf.

mickeyzegtboem

Registered User
En even maar wat twitterberichtjes van koen:

Vuurwerk is binnen, veel 4 en 5 inch. Ook behoorlijk wat mines en singelshots.
http://yfrog.com/h89k4xej

Bouwen gaat lekker, echt keiwarm hier. Vanavond schijnt rond 23uur noodweer te komen, om 2230 schieten we. Ojee. http://yfrog.com/khra8cbj

Nja noodweer. In ieder geval zware regenval en onweer., maargoed...uiteraard hopen we dat het droogblijft.

Zo mijn positie is klaar. Even ordenen en wat drinken, nog steeds erg warm. http://yfrog.com/h3yg8mkj

En zoals verwacht; regen, veel regen. Alles is afgedekt, wij zitten droog en we zitten te eten. Niets aan de hand dus.

KoenL

Registered User
Zo, een post vanuit de auto. Het ia nog steeds aan het regenen. Het vuurwerk is afgedekt en heeft er geen last van. Zojuist is het systeem gecheckt en alles staat er klaar voor.

Een leuk detail, ten opzichte van vorig jaar is het vuurwerk ruim 100 meter gekomen. Vanaf de dijk heb je echt perfect zicht nu op het schietveld.

En nu wachten op 22:30, wij zijn er klaar voor. Jullie ook? Hehe.

Gr.Koen

Roeland FPM

FPM Filmer
Vanavond een leuke show gezien, lekker veel mine's, leuke bommen. Leuk was ook om de gestepte mine's te zien onder de bommen. Daarnaast stond het vuurwerk een heel stuk dichterbij dan vorigjaar. Jammer van de regen maar ondanks dat weer een leuke avond gehad!

Bedankt voor de show, netjes werk geleverd mannen!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Samen Jawe er naar toe geweest.

Zeer nette en goede show gezien.
Helaas was het een plotseling einde, maar ja men kan een finale niet altijd eindigen met salutes.

De regen was 10 niks, maar ik heb toch zeer mooie foto's kunnen schieten.
Einde van de show heb ik helaas niet op de foto kunnen krijgen, want ik kreeg een cah melding op me camara.
(Lag aan het feit dat ik een SD kaart in me camera zat en geen srsd kaart.
Of het is een nog grote probleem, maar hoop ik echt niet...)

Maar ja foto's.
Omdat ik eens eindelijk weer mooie foto;s hebt gemacht, doe ik er lekker veel.
Waarom omdat het vrijdag is.

DSC_1194.jpg

DSC_1197.jpg

DSC_1206.jpg

DSC_1207.jpg

DSC_1210.jpg

DSC_1211.jpg

DSC_1212.jpg

DSC_1213.jpg

DSC_1214.jpg

DSC_1216.jpg

DSC_1218.jpg

DSC_1223.jpg

DSC_1226.jpg

DSC_1227.jpg

DSC_1231.jpg

DSC_1232.jpg

DSC_1233.jpg

DSC_1234.jpg

DSC_1238.jpg

DSC_1239.jpg

DSC_1243.jpg

DSC_1244.jpg

DSC_1247.jpg

DSC_1249.jpg

DSC_1250.jpg

DSC_1253.jpg

DSC_1254.jpg

DSC_1259.jpg

DSC_1266.jpg

DSC_1271.jpg

DSC_1274.jpg

Veel kijkplezier.
En hou het droog, want dat was het tijdens de show niet....

cf-pyromaniac

Registered User
Vondt het zekers ook mooie show, jammer van de regen maarja doe je weinig aan.. achter mij stond een klein kind hele tijd alleen maar hard te praten tijdens de show... zooo vervelend... maarja hier de film van deze show:

KoenL

Registered User
Deze dag gaat de boeken in als zeer geslaagd. Van begin tot eind is alles lekker verlopen. Ik ga gezien het tijdstip geen uitgebreid verhaal meer schrijven, maar ik wil wel zeggen dat ik met een grote glimlach naar huis ben gegaan. Ik heb héle mooie bommen gezien, een show die samen (ook laag en hoog) goed was uitgedacht en een dag vol met humor. Ik zie dat er al foto's online staan, maar bij deze ook mijn aandeel. Bedankt allen die hebben meegewerkt en graag tot de volgende keer; ik heb ervan genoten.

DSC_6012.jpg

DSC_6052.jpg

DSC_6025.jpg

Meer foto's zijn hier te zien. Foto's van de opbouw zullen later worden toegevoegd.

Slaaplekker!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Foto``s top cigarman , en de film van pyromaniac ook toppie ! wat een mooie shells :) die op 6.01 ! geweldiggggg

Steef-Kaboom

Registered User
Hier ook mijn aandeel, ik heb af en toe goed ingezoomd op de effecten, zoals bij 5 minuut 10 op een shell met paars en goud wat er natuurlijk schitterend uitziet!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik heb het voorrecht gehad hier aan mee te mogen bouwen, waarvoor dank!
Bob heeft hier een show geschreven zoals ik ze het liefst zie. Ondersteund door veel mines in verschillende kalibers en single-shots.
De show ging ook behoorlijk vlekkeloos weg, en dat hebben we als team kreeften (het was nogal zonnig de 4de) toch maar even leuk voor elkaar gekregen.
Heb zelf op de dijk gekeken voor het zicht zoals de consument het ziet (that's what it's all about in the end), en om me heen kon ik merken dat men ervan genoot.

RedBaron

Registered User
Ik kon er zelf helaas niet live bij zijn. Maar Bob heeft, gezien de beelden die ik heb gekregen omdat een ander voor me wilde filmen, een prachtige show geschreven Jos!

Bovenaan