DownTime Juni 2010!

Tony

Administrator
Medewerker
Zoals jullie gemerkt hebben zijn we een aantal dagen offline geweest. Dit heeft te maken met een algemene storing bij onze host. Dit is nu opgelost en we zijn weer back. Alleen is het forum index niet te bereiken.

New Post en dergelijke werkt wel gewoon en gelukkig kunnen we ook weer zien hoe het staat in de WK Poule!

Ps. De volgende keer dat iets als dit gebeurt, raak dan als member niet in de stress want we gaan er echt niet mee stoppen :cool::tounge:

shadow13

Registered User
Mooi dat fpm weer terug is:lub:
Ik kan overigens niet de forumpagina laden.Mogelijk is dat de chat die fouten geeft.
ik krijg de volgende melding,misschien kun je er iets mee:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in [path]/forum.php(647) : eval()'d code on line 41
I cannot connect to the database.

Tony

Administrator
Medewerker
Zie 1ste post! Heb ik toevallig net aangepast.

De fout staat los van de chat. Zit ergens anders. Ze zijn ermee bezig!

shadow13

Registered User
Altijd goed Toon, ik ben allang blij dat er weer wat werkt. De rest zal ook zeker goed komen.Ik dacht misschien heb je iets aan de foutcode die ik kreeg. En stress, welnee als je al zou willen stoppen dan had je dat nooit op deze manier gedaan:tounge:

DioR

Registered User
Zo, ik kan eindelijk weer mijn sociale leven vergooien voor FPM! Mijn vrienden vroegen zich al af waarom ik afgelopen dagen zo vaak langs kwam haha

jaspertjuh

Registered User
Als je bij het topicoverzicht op de naam van de topicstarter klikt krijg je de volgende error:

'Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in [path]/member.php(489) : eval()'d code on line 95
I cannot connect to the database.'

Misschien dat iemand daar nog eens naar kan kijken?

EDIT: Dit gebeurt ook als je je eigen profiel probeert te openen.

Tony

Administrator
Medewerker
Nu zijn we dus eindelijk echt helemaal terug.
Vanavond even de extraatjes op het forum weer terug zetten zoals het chat/kalender connectie etc.

Nu ff wat anders doen.

Tony

Administrator
Medewerker
Als je bij het topicoverzicht op de naam van de topicstarter klikt krijg je de volgende error:

'Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111 in [path]/member.php(489) : eval()'d code on line 95
I cannot connect to the database.'

Misschien dat iemand daar nog eens naar kan kijken?

EDIT: Dit gebeurt ook als je je eigen profiel probeert te openen.

Over deze error is een mail de deur uit. Ik laat het weten zodra het weer werkt.

Dennis010

Registered User
Wel heel mn voetbalpoule verneukt ouwe !!
Ik was zo slim om te beslissen dat ik wedstrijd voor wedstrijd in ging vullen.. GRMBLL

Bovenaan