Archief Double Dragon

FPM ProductBOT

Registered User
029_Lesli_OverigCollectie_DoubleDragon_new_2013_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Double Dragon[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]029[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 14,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]80 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]12/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Magic whip met dubbele eindbom.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 23/11/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zal vanavond mijn filmpje maar eens maken.
Ik heb al gezien dat hij op film niet zo hard overkomt als dat ik hem live vond overkomen maar geloof me, dit vind ik een aanrader.

Tony

Administrator
Medewerker
Zie ik het nou goed of doet die dubbele eindbom op bovenstaand filmpje het niet? Ben benieuwd naar je film Tony!

Hij gooit in 1 keer een berg crackling naar buiten. Het is niet echt een knalbommetje.
Maar op mijn films van oud en nieuw is het het beter zien.

AWG

Registered User
hij heeft nu leuk kortingsprijsje zag ik,
je bent er behoorlijk over te spreken zeg, misschien toch maar op mijn verlanglijstje zetten.

Tony

Administrator
Medewerker
hij heeft nu leuk kortingsprijsje zag ik,
je bent er behoorlijk over te spreken zeg, misschien toch maar op mijn verlanglijstje zetten.

Dat komt omdat het meer geluid maakt dan de Chinese rollen van Katan die ik had haha.
Ik was verbaasd en De Pyromaniac® ook. Het is puur de prijs die dit product maakt of breekt.

GMP82

Zilveren Member
Die "eindbommen" komen op dat filmpje inderdaad heel goed over. Zoals eerder benoemd is de prijs wel een struikelblokje. Ergens tussen de 7,50 en 10,00 zou beter passen. Het duurt een minuutje, maar goed, tis natuurlijk maar wat de gek/liefhebber er voor over heeft.

Bovenaan