• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Dordrecht

Ik vermoed wegens:

Open Monumentendagen : 8 en 9 september 2007

Ruim 50 monumenten geopend (op zondag iets minder) i.k.v. de landelijke Open Monumentendag. Met stadswandelingen o.l.v. VVV gids, muziek en tentoonstellingen in monumenten. Programma verkrijgbaar bij VVV.

Dit heette voorheen dordt monumenteel waarschijnlijk en zijn altijd mooie shows geweest. Het is ook weer op het 3 rivieren punt, vanaf het Groothoofd, zwijndrecht en papendrecht kan het vuurwerk gezien worden.
 
Ik vermoed wegens:

Open Monumentendagen : 8 en 9 september 2007

Ruim 50 monumenten geopend (op zondag iets minder) i.k.v. de landelijke Open Monumentendag. Met stadswandelingen o.l.v. VVV gids, muziek en tentoonstellingen in monumenten. Programma verkrijgbaar bij VVV.

Dit heette voorheen dordt monumenteel waarschijnlijk en zijn altijd mooie shows geweest. Het is ook weer op het 3 rivieren punt, vanaf het Groothoofd, zwijndrecht en papendrecht kan het vuurwerk gezien worden.

Dit is correct,
ik ga er wel heen om de show te filmen. Een review volgt dan ook uiteraard.
 
Het was al met al wel de moeite waard. Zeker de finale werd mooi aangezet en afgesloten tot een prachtige climax. Leuke bommen voorbij zien komen zoals tourbillions en ringbommen met salutes. De gebruikte blinker bommen waren ook goed te noemen.
 
Een aantal foto's van deze show is te vinden in mijn album.

Dordt_070907_9.jpg


Dordt_070907_6.jpg


Dordt_070907_20.jpg


Foto's gemaakt vanaf Papendrecht.
 
Helaas wist ik niet dat deze show er zou zijn.
bij de eerste schoten hoorde ik al wat binnen in huis.
vervolgens vanuit mijn raam de hele show bekeken.
grondvuurwerk niet kunnen zien.
maar wat ik verder zag was schitterend.
moet weer meer op t forum hangen ;)
 
waar-o-waar blijft die film nou?

Zie hier een google filmpje van het begin van de show:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8559699610805068471
en natuurlijk de finale:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4101058587854648568

Helaas geen finale met kamuro-shells en salutes maar het publiek is zo te zien wel getrakteerd op een zeer behoorlijke show, inclusief watershells!

Filmpje is oorspronkelijk van Goose30 (bedankt!) van het Original Fireworks forum.
 
Back
Bovenaan