Waarom je een Shell overdag schiet begrijp ik al niet.
Of het moet een salutes geweest zijn maar die heb je niet in 8 inch Toch?
Had hij hem midden in een weiland afgestoken was het ook fout gegaan maar nu is het natuurlijk extra treurig voor omwonenden en de kinderen.
Zulk spul hoort ook niet in handen van een particulier hoe mooi ze ook zijn.
Dan maar even niet de baas vd straat maar liever met gezond verstand 2018 in gaan.
was geen 8 inch, een jongen was getuige was op het 8 uur journaal en had het over ongeveer 10 cm dus das 4 inch , 4 inch salute is vrij algemeen verkrijgbaar in het circuit.
maar al was het een ''4 inch gewoon'' het mondingsvuur is genoeg als je hoofd erboven is.
ik ben gewoon geen fan van shells mag je best weten. het is prachtig als het lukt en je per buis een shell bedoeld hebt (zoals bij een show) maar het herhaaldelijk gebruik van shell met 1 buis komt op mij verneukeratief over.
gevalletje 100x goedgaan maar die ene keer fout.
vuurwerk werkt verslavend en we kunnen het met z,n allen gaan ontkennen maar het is zo, het moet altijd maar harder, groter en beter. en zo iemand is dat wss ook zo gegaan
en dat gaat dan jaren goed, en dan wordt je of overmoedig, of er zit een fout in de shell/lont, of er is iets anders misgegaan maar het is net het verschil of je een fuckup maakt met een thunderkingetje of je bent bezig met een 4 inch shell.
het 1 gaat misschien nog net goed of je bent relatief lichtgewond en het ander is fataal.
baas van de straat ben je al snel als er niemand anders zulk vuurwerk heeft als jij. heeft niemand shells voor nodig.
(in het verleden kreeg ik de mensen al op de banken met romeinse kaarsenprojecten(je weet wel die nu VERBOTEN zijn).
blijft een ellendig verhaal, ergens is er nu een familie die ineens hun man,vader,zoon,etc verloren zijn.. verdrietig om zo nog het jaar uit te moeten gaan ook..