Als je dit inderdaad bekijkt, realiseer je pas hoeveel werk er wel niet in het maken van een (grote) shell zit.
Gezond kan het ook bepaald niet zijn als ik de beelden zo bekijk! Heb mijn twijfels over de hoeveelheid stof die de kapjes tegenhouden en als ik ook kijk hoe heftig de ogen op het spul reageren, dat op den duur die ook lekker opgeruwd worden en een mooie matte afwerking hebben.
Staat ook op de youtube account van LBS een mooi filmpje van een 12" shell. Daar vermeld hij dat daar een dusdanige hoeveelheid sterren in ging dat hij dat bijna niet in 1 batch geproduceerd kreeg, omdat het nogal tijdrovende/ingewikkelde sterren waren. Sterren moesten dus in 2 batches gemaakt worden, maar dan kreeg je weer het probleem dat niet alle sterren exact dezelfde ontbrandingstijd hadden en dus eerder van effect wisselden. Weer van die typische dingen waar je eigenlijk niet bij stil staat, maar wel essentieel zijn als je weer eens een 12" shell ziet waarvan alle sterren precies tegelijk ontbranden/van effect wisselen.