~Dim~ Oudjaar 1996-1997

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nog een kleine voorproefje, gescande vuurwerkfoto's uit 1996. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien, bedankjes of reacties zijn zeker welkom.

Hoop hiermee te bereiken dat er veel meer mensen oude vuurwerkfoto's gaan posten.

-dim--albums-oudjaar-1996-picture3275-pas-gekochte-vuurwerk-uitpakken.JPG

S'ochtends vroeg op om het bestelde vuurwerk op te gaan halen. Thuisgekomen alles bekijken en uitstallen.

-dim--albums-oudjaar-1996-picture3279-de-collectie.jpg

Onze totale vuurwerkcollectie in 1996.

-dim--albums-oudjaar-1996-picture3276-veiligheid-altijd-voorop.jpg

Vanaf kleins af aan was veiligheid erg belangrijk. Een gelast pijlenstandaard. Heb hem nog steeds en doet nog steeds dienst voor de kleine pijltjes.

-dim--albums-oudjaar-1996-picture3277-pa-versiert-de-kerstboom.JPG

Ook als kerstboomstandaard is hij erg nuttig. Knetterlintje in de kerstboom.

-dim--albums-oudjaar-1996-picture3278-boem-knetter.jpg

Knetteren maar!

Gelieve deze foto's niet te kopieren of ergens anders te gebruiken. Ik ben van plan nog veel meer jaren online te gaan zetten. Respecteer dit aub, voor mij zijn het toch een soort prive foto's.

Oudste gevonden foto's tot nu toe: 1989.

Die komen later in het jaar.

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
Geweldig om te zien... de oude chinese lantarns... romeinse kaarsen met de balletjes op de zijkant...Nostalgie !!
Dit zullen de mannen van het vuurwerkmuseum ook zeker leuk vinden.

mickeyzegtboem

Registered User
Laat maar komen dim, ben helemaal gek op dit soort plaatjes.
Als er voldoende animo voor is van anderen kunnen we misschien wel een eigen hoekje voor dit soort plaatjes inrichten.

DioR

Registered User
Geweldig om te zien. Ik probeer ook nog steeds OUDjaar foto's te bemachtigen. Helaas is dit in de vroegere periode geschoten op dia formaat. Ik zal eerst de dia's afmoeten gaan welke dia's ik kan laten ontwikkelen tot fotoformat.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nog een foto, maar dan van een paar jaren eerder. Ik meen 1992/1993.

Verderop in het jaar maak ik voor elk oud en nieuw een nieuw topic aan.

Vuurwerk_1992-1993_10.jpg

De echte oude potjes!

magnolia

Registered User
zelf toen maakte jij er een hele show van .
en wat ik al helemaal mooi vindt om te zien , is dat je het precies deed zoals het hoort .
bijde fotos zijn super mooi .
erg tof dat je het delen wil
want ik zou dat echt niet durfen om dergelijke fotos te plaatsen als ik die had .
want zoals je zelf al zij , zijn dit echt prive dingen

elmo

FPM Moderator
Geweldige foto's Dim,echt top om te zien.Zelf heb ik helaas helemaal geen A&N foto's uit mijn jeugd jaren,toen wou ik al niet plakken op papier.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Vuurwerk_1999-2000_03.jpg

M’n Pa en Broertje die een matje ophangen. Aan de heilige bosjes van de overbuurman, die altijd heel erg zuinig was op zn tuintje. Was dan ook altijd een sport om de parachutes in zijn tuin te krijgen.

Vuurwerk_1999-2000_04.jpg

Knetteren maar.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Voor de deur knallen met vrienden, ONBETAALBAAR

Helaas een foto uit een ander jaar, kon niet achterhalen welk jaar.

Vuurwerk_1999-2000_02.jpg

potige_smurf

Registered User
Leuke foto's en info erbij,uit elke topic van jou eigenlijk wel.Veel herkenbare dingen,zoals trots wezen op je collectie rotjes en baby pijltjes en bang wezen dat je het niet op kon krijgen.Samen met vrienden knallen.najah,de dingen die bijna iedereen wel heeft/kent.
Nice dat je ze allemaal post,toppie!.
helaas heb ik zelf geen foto's:embarrased:

nero

Registered User
Zie ik op de allereerste foto nu een satellite killer staan?
Subliem !! Vond ze erg tof.. de prijs was FL 9,95 geloof ik...

Bovenaan