Nog een kleine voorproefje, gescande vuurwerkfoto's uit 1996. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien, bedankjes of reacties zijn zeker welkom.
Hoop hiermee te bereiken dat er veel meer mensen oude vuurwerkfoto's gaan posten.
S'ochtends vroeg op om het bestelde vuurwerk op te gaan halen. Thuisgekomen alles bekijken en uitstallen.
Onze totale vuurwerkcollectie in 1996.
Vanaf kleins af aan was veiligheid erg belangrijk. Een gelast pijlenstandaard. Heb hem nog steeds en doet nog steeds dienst voor de kleine pijltjes.
Ook als kerstboomstandaard is hij erg nuttig. Knetterlintje in de kerstboom.
Knetteren maar!
Gelieve deze foto's niet te kopieren of ergens anders te gebruiken. Ik ben van plan nog veel meer jaren online te gaan zetten. Respecteer dit aub, voor mij zijn het toch een soort prive foto's.
Oudste gevonden foto's tot nu toe: 1989.
Die komen later in het jaar.
Hoop hiermee te bereiken dat er veel meer mensen oude vuurwerkfoto's gaan posten.
S'ochtends vroeg op om het bestelde vuurwerk op te gaan halen. Thuisgekomen alles bekijken en uitstallen.

Onze totale vuurwerkcollectie in 1996.

Vanaf kleins af aan was veiligheid erg belangrijk. Een gelast pijlenstandaard. Heb hem nog steeds en doet nog steeds dienst voor de kleine pijltjes.
Ook als kerstboomstandaard is hij erg nuttig. Knetterlintje in de kerstboom.

Knetteren maar!
Gelieve deze foto's niet te kopieren of ergens anders te gebruiken. Ik ben van plan nog veel meer jaren online te gaan zetten. Respecteer dit aub, voor mij zijn het toch een soort prive foto's.
Oudste gevonden foto's tot nu toe: 1989.
Die komen later in het jaar.
Laatst bewerkt: