Dieptrieste imbeciel mikt op halve minuut aandacht met megastrijker

Moontan

Moderator
Medewerker
Dieptrieste imbeciel mikt op halve minuut aandacht met megastrijker

Pathetische loser heeft het hele jaar gespaard

De pathetische imbeciel Johnny Kempena hoopt dit jaar minstens dertig seconden aandacht van zijn buren te krijgen met zijn vuurwerk. De 56-jarige meelijwekkende loser gaat voor een enorme knal met zijn megastrijker.
De incapabele rukker uit Heesch heeft het hele jaar gespaard voor het vuurwerk. Vorig jaar viel de aandacht voor de kansloze oetlul tijdens oud en nieuw namelijk tegen. Zelf wijt hij dat aan het feit dat de knal niet hard genoeg was: “Dat moet beter.”

Johnny’s even treurige vriend, de deplorabele stakker Bert (55) met wie hij al jaren oud en nieuw viert, kijkt uit naar het spektakel: “Ik heb er echt zin in dit jaar. Vorig jaar hadden we weinig geld om echt uit te pakken, maar in oktober won ik nog 30 euro met een kraslot. Dat heb ik natuurlijk meteen in de pot gelegd.”

Johnny en Bert zullen op oudejaarsavond zoals elk jaar om vijf voor twaalf klaarstaan, weer of geen weer. Ze kiezen traditiegetrouw voor de verkeersdrempel midden op de Zoggelsestraat, in de hoop dat ze daar meer opvallen bij de mensen die ook al buiten staan. Het in- en intrieste duo steekt vervolgens met een volkomen misplaatste triomfantelijke blik het vuurwerk af, hetgeen bij de buren doorgaans hooguit desinteresse opwekt.

De overburen van nummer 5 zijn bekend met de kinderlijke sensatiezucht van de gedegenereerde stumperd. Jasmijn de Jong (50): “Het is voor de hele buurt al jaren duidelijk dat Johnny niet het scherpste mes in de la is. Eigenlijk verbaast het ons dat deze man de rest van het jaar blijkbaar kan functioneren in de gewone wereld.”

Met zijn megastrijker verwacht de dieptrieste mongool dit jaar eindelijk respectvolle blikken af te dwingen: “We gaan gewoon lekker knallen!”

foto:
http://www.speld.nl/2013/12/30/dieptrieste-imbeciel-mikt-op-halve-minuut-aandacht-met-megastrijker/

painkiller

Registered User
Satirisch of niet, dit artikel slaat echt helemaal nergens op.
Ongelofelijk dat dit gepubliceerd word en dat een artikel zoals dat van -Thunderstruck- totaal word genegeerd door de media.

Hoe meer artikelen ik lees over vuurwerk, des te meer ik begin te walgen van de journalistiek hier in Nederland.

USRRobiwan

Registered User
Wat een flauwekul zeg. Dus ik ben een Tokkie met een IQ van 2. Ik voel me bijna gediscrimineerd. Zal ik zielig in de media gaan klagen en aangifte doen bij de politie dat ik gediscrimineerd wordt en zwaar gekwetst door dit stuk?

:tounge:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Sowieso de manier waarop dit is geschreven. Is dit een journalist van de GeenStijl academy ?

Ik lees dat anderen het er ook op vinden lijken... Maar ben het 100% niet met je eens dat dit op de stijl van geen stijl lijkt.

Ook ik vind dit een belachelijk geschreven stuk vol met verkeerde bewust gekozen woordkeuzes.

Het meest schokkende is dat ik het wel herken.. Iedereen heeft buren die naar buiten komen voor een periode van 20-40 seconden en wel 1 cobra of wat dan ook moeten afsteken. Resultaat: iedereen geschrokken, niemand vind het leuk...

DioR

Registered User
Blijkbaar geschreven door een schrijver welke zijn vocabulaire niet toereikend is om in fatsoenlijke taal te communiceren.
Om de communicatie wederzijds te laten begrijpen, zal ik overgaan op een tekst welke niet in de fatsoenlijke Nederlandse taal word weergegeven. Dit alleen om de schrijver een en ander te laten begrijpen.

Nou ik snap dus geen kont van wat die oetlul het geschreven. Ik zat het weg te lezen en vroeg mij af wat mot hij nou weer? Wat wil hij nou weer? Tot ik de laatste zin van het artikel las begreep ik het.

"Met zijn megastrijker verwacht de dieptrieste mongool dit jaar eindelijk respectvolle blikken af te dwingen: “We gaan gewoon lekker knallen!”

Moet worden vervangen door:

Met zijn megartikel verwacht de dieptrieste mongool dit jaar eindelijk respectvolle blikken af te dwingen: “We gaan gewoon lekker schrijven!

fish cracker

Registered User
Aangezien dit satirisch is moet dit artikel toch niet serieus genomen worden?
In mijn ogen neemt de schrijver van dit artikel de schrijf wijze en het afkraken van vuurwerk liefhebbers door andere 'journalisten' op de hak.
Mocht dit artikel door de schrijver toch als een serieus journalistiek stuk gezien worden dan zijn we het einde van kwalitatieve berichtgeving in Nederland naar bij.

GMP82

Zilveren Member
Deze dieptrieste imbeciele "journalist" krijgt in ieder geval meer dan een halve minuut aandacht.....

deamonchild

Registered User
De Speld is een organisatie die stukjes post mbt het nieuws of andere zaken maar in een andere setting.

Je ligt regelmatig stuk van hun artikelen !

( Quote van hun website )
Disclaimer
De artikelen die geplaatst worden op deze website zijn persiflerend, satirisch of parodiërend van aard. Ze geven slechts de visie of mening weer van de redactie van De Speld. Opgevoerde personages of rechtspersonen kunnen gefingeerd zijn. De redactie behoudt zich het recht voor stijlmiddelen te gebruiken die, ondanks dat de intentie daartoe bij de redactie ontbreekt, ertoe kunnen leiden dat lezers van Speld.nl zich geschokt, beledigd of gekwetst voelen. Speld.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade ontstaan door via Speld.nl openbaar gemaakte publicaties.

Meent u dat Speld.nl uitingen bevat die onrechtmatig zijn jegens u of uw onderneming, dan kunt u dit kenbaar maken via redactie@speld.nl.

Laatst bewerkt:
Bovenaan