Denendo stopt ermee !

Denendo

Registered User
Hallo vrienden van het kruit..
In deze thread wil ik aangeven dat ik stop met moderaten..
Mede hierin speelt de vrije tijd die ik hiervoor moet inleveren een grote rol, ga meer tijd aan het gezin besteden en wat minder aan het o zo mooie vuurwerk..
Heb het met veel plezier gedaan en zal toch een vaste bezoeker blijven van deze mooie site, die overigens gigantisch is gegroeid in de tussen tijd..

Verder wil ik Toon bedanken voor het vertrouwen, en de rest van de crew veel sterkte wensen met het netjes houden van de site en het forum..

Dennis

hammer time

Registered User
Dankjewel van mij kant uit.
En dat de site zo gegroeit is is mede door de manier van moderaten op dit forum waar jij ook je steentje aan bij hebt gedragen.

grt. Hammer time

Delicious

Registered User
Denendo, bedankt voor je tijd en moeite om dit forum te moderaten.
Ik wens je veel succes toe in de toekomst :smile:

Delicious

Michel_G

Zilveren Member
Beste Dennis,

Bedankt voor alle vrije tijd die je opgeofferd/gestoken hebt in het forum, het wordt zeer sterk gewaardeerd. Geniet van de extra tijd met het gezin!

Bedankt !

Mvg,
Michel

Laatst bewerkt:

blazuhhh

Registered User
Hey Dennis,

Bedankt voor de tijd die je in dit forum hebt gestoken om jouw deel te doen in het in goede banen leiden van dit forum. De redenen waarom je stopt zijn eenvoudig en duidelijk en voor ieder wel te begrijpen.

We zullen je vast nog wel voorbij zien schuiven op het forum:smile:

Met vriendelijke groeten,

Rob

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hoi Dennis.

Jammer dat je stopt.
Maar we zullen je vaak genoeg tegen komen op FPM.

Bedankt voor je hulp, toen ik part time moederrator was.

En tot ziens op FPM. :laugh:

Cameo

Registered User
Bedankt Denendo. Ik heb alle begrip voor je beslissing. Weet zelf uit ervaring hoe lastig het soms is om alle zaken in je leven te balanceren. Gezin, werk en dan ook nog een fanatieke vuurwerkhobby. Balans is weliswaar het sleutelwoord, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. In elk geval bedankt voor je werk van de afgelopen jaren!

Groet,
Cameo

zuen

Registered User
Bedankt voor het modden. De rede is heel begrijpelijk. Het zal wel effe wennen zijn denk:toung:. nogmaals, bedankt man!

Bovenaan