Zo gozer,GEFELICITEERD,weer een jaartje ouder geniet van deze dag. Groeten joosti en marlies.
J joosti Registered User 27 december 2007 #1 Zo gozer,GEFELICITEERD,weer een jaartje ouder geniet van deze dag. Groeten joosti en marlies.
T Titan FPM Hangouderen 27 december 2007 #3 Gefeliciteerd ouwe neukerd, met jou hebben ze maar even gewacht tot na de kerst, bij mij vonden ze het voor de kerst al prima. :nuts: Maak er een gezellig dag van!!!
Gefeliciteerd ouwe neukerd, met jou hebben ze maar even gewacht tot na de kerst, bij mij vonden ze het voor de kerst al prima. :nuts: Maak er een gezellig dag van!!!
Moontan Moderator Medewerker 27 december 2007 #4 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Denendo. Ik wens je een leuke dag. Vergeet voor je verjaardag geen vuurwerkbonnen te vragen.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Denendo. Ik wens je een leuke dag. Vergeet voor je verjaardag geen vuurwerkbonnen te vragen.
V vuurwerkfreakz Nieuwe Member 27 december 2007 #5 Gefeliciteerd Denendo, maak er een leuke verjaardag van.
Poziloc FPM Hangouderen 27 december 2007 #8 Dennis, van harte gefeliciteerd........hoe zit het met de pannenkoeken haha
B bob1 Registered User 27 december 2007 #10 Den the man, Gefeliciteerd kerel. Wat een feestweek zo! Bob1 en Cora1
The Cigarman Moderator Medewerker 27 december 2007 #11 Gefeliciflapstaart Denendo een nog vele jaren.
horsebrand Registered User 27 december 2007 #12 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Denendo! Wens je een fijne dag, en vanavond natuurlijk wat vuurwerk stoken:amuse:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Denendo! Wens je een fijne dag, en vanavond natuurlijk wat vuurwerk stoken:amuse:
GMP82 Zilveren Member 27 december 2007 #14 Hoop freaks jarig in december... ik zie een verband Gefeliciteerd Denendo!
vonk FPM Moderator Medewerker 27 december 2007 #17 32 kolere wat een leeftijd zeg, hahahah. gozer gefeliciteerd.
R remio Registered User 27 december 2007 #18 GEFELICITEERD!!!! inderdaad een verband, ikke was de 18e jarig:blink1: ik zal vanavond wat moois voor je afsteken:bigsmile: groetjes remio
GEFELICITEERD!!!! inderdaad een verband, ikke was de 18e jarig:blink1: ik zal vanavond wat moois voor je afsteken:bigsmile: groetjes remio
elmo FPM Moderator 27 december 2007 #20 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en maak er een mooie dag van. Gr Elmo