Den Helder

Moontan

Moderator
Medewerker
Wie: Dream
Wat: Professioneel vuurwerk
Tijd: 22.45
Startdatum: 20-06-2013
Einddatum: 23-06-2013
Thema: Overig
Omschrijving: Het jaar 2013 staat voor het maritieme krijgsmachtdeel in het teken van 525 jaar georganiseerde Zeemacht in Nederland. De Marinedagen in Den Helder, gecombineerd met Sail, zijn het hoogtepunt van het jubileumjaar. Donderdag 20 juni opent de marine overdag haar deuren voor oudgedienden, actief dienend marinepersoneel en andere gasten. Een deel van de marinehaven is die dag dan ook open voor bezoekers van Sail. De traditionele Sail-in van honderden kleine en grote schepen vindt plaats rond 16.00 uur. Een indrukwekkende vuurwerkshow sluit de eerste officiële dag af. De marinehaven is daarna te bezoeken op vrijdag 21 juni tot en met zondag 23 juni. Openingstijden: Vrijdag 21 juni en zaterdag 22 juni is de marinehaven ten bezoeken van: 10.00 tot 22.30 uur. Zondag 23 juni is de marinehaven te bezoeken van 10.00 tot 18.00 uur. Bezoekersadres: Rijkszee- en Marinehaven 1 1781 ZZ Den Helder Website: www.defensie.nl/marinedagen

smilli

FPM Filmer
Re: Den Helder Marinedagen/Sail 2013

Weet iemand wat we hiervan kunnen verwachten, net zo'n show als sail in Amsterdam of kleiner?

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer

Heb al het één en ander gehoord voor dit evenement maar mag er nog niks over zeggen:tounge:. Ik ben zoiezo aanwezig deze dagen, zowel voor het vuurwerk als voor de marinedagen.

Laatst bewerkt:

elgielo

Registered User

als het weer zon show word als 1 van de shows van de laatste keer sail hier in den helder dan is het zeker de moeite waard.
Had er toendertijd niets van verwacht maar het bleek een lange show met veel bommen en ook lekker veel grote jongens.
Ik laat me weer verassen.

F16

FPM Fotograaf & Filmer

Mijn films van Sail 2008. Inderdaad geschoten door Wagenvoort.

vuurvent

Registered User
Een indrukwekkende vuurwerkshow sluit de eerste officiële dag af. De marinehaven is daarna te bezoeken op vrijdag 21 juni tot en met zondag 23 juni. Openingstijden: Vrijdag 21 juni en zaterdag 22 juni is de marinehaven ten bezoeken van: 10.00 tot 22.30 uur

Als ik dit zo lees lijkt het net of er alleen donderdag op de eerste dag geschoten wordt, maar zodra ik verder in het topic lees zie ik dat er vrijdag en zaterdag ook een vuurwerk show is, ik ben er zaterdag dan maar bij ;)

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
De eerste voorbereidingen zijn al getroffen, hieronder even een fototje van de eerste materialen die het ponton op gaan:

1000781_514018705320707_1835481326_n.jpg

petertje23

Registered User
Ik kijk vanaf Texel naar de show.
Ik kom zo laat het eiland niet meer op of af :huh:
Dus dan maar van een afstandje.

Meestal is het wel de moeite waard:happy:

elgielo

Registered User
hehe eindelijk donderdag.
Vanavond is het zover, ik heb morgen maar vrij genomen om zonder zorgen lekker vanaf de aanlegsteiger met een biertje van het vuurwerk te kunnen genieten.
mischien kom ik nog wat bekenden tegen van het weekend.

enjoy allemaal.

mmikee

Registered User
hehe eindelijk donderdag.
Vanavond is het zover, ik heb morgen maar vrij genomen om zonder zorgen lekker vanaf de aanlegsteiger met een biertje van het vuurwerk te kunnen genieten.
mischien kom ik nog wat bekenden tegen van het weekend.

enjoy allemaal.

Misschien kom je nog wel bekende tegen, lol.

GR Mike

Bovenaan