Den Haag

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 31-dec-2015
Plaats: Den Haag
Provincie: Zuid-holland
Wie: Vuurwerk 24
Wat: Consumentenvuurwerk en theater-vuurwerk (T1 en T2)
Waar: Hofvijver
Tijd: 00.00
Waarom: O&N-feest staatsloterij

Nog zes weken en dan kan tijdens oudejaarsavond genoten worden van vuurwerk boven de Hofvijver in Den Haag. Die traditie wordt voortgezet, laat burgemeester Jozias van Aartsen weten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk op Hofvijver in Den Haag luidt 2016 spectaculair in

De Staatsloterij organiseert samen met de gemeente Den Haag op donderdag 31 december 2015 opnieuw een grote vuurwerkshow op de Hofvijver. Vorig jaar was het voor het eerst sinds 1749 dat er weer vuurwerk te zien was op deze historische plek. Dit jaar wordt de show verzorgd door Heron Fireworks. De vuurwerkshow duurt langer dan de afgelopen editie en is nog spectaculairder dan afgelopen jaar.

Live uitzending
Het vuurwerk wordt live uitgezonden op televisie. Tijdens de uitzending op SBS 6, die start om 23.50 uur, wordt het winnende lotnummer van de hoofdprijs (30 miljoen) van de Oudejaarstrekking bekendgemaakt. Daarnaast zijn er dit jaar ook nog 250 MINI's te winnen.

"De Hofvijver is ook voor de Staatsloterij een historische plek. In de Ridderzaal, op steenworp afstand van de Hofvijver, vond in 1726 de allereerste trekking plaats. We kijken ernaar uit om de traditie rond de jaarwisseling voort te zetten", aldus Frans van Steenis, algemeen directeur Nederlandse Staatsloterij. Burgemeester Van Aartsen van Den Haag nodigt iedereen van harte uit om naar de binnenstad te komen om de jaarwisseling te vieren en samen te genieten van het spectaculaire vuurwerk.
(denhaag.nl)

http://www.zoetermeernieuws.nl/2015/12/vuurwerk-op-hofvijver-in-den-haag-luidt.html

RedBaron

Registered User
Dat was me een waanzinnige show! Het heeft bij mij en vele menig verwachting overtroffen!

Hier nog wat fotos van de show, gemaakt door iemand uit het team. waarvoor mij uitdrukkelijke dank, aangezien Gerdo druk was met een andere show, ook voor Hayo :)

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_000.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_002.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_004.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_005.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_006.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_008.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_012.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_014.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_015.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_017.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_019.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_021.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_022.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_024.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_026.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_027.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_029.jpg

DEN_HAAG_HERON_1-1-2016_031.jpg

Z@P

Registered User
Wauw echt te gek! Mijn complimenten voor deze show, vakwerk.

Ps, hoe groot en mooi een show is op,de 31ste steek ik m'n eigen show af, gaat niks boven ;-)

RedBaron

Registered User
Wauw echt te gek! Mijn complimenten voor deze show, vakwerk.

Ps, hoe groot en mooi een show is op,de 31ste steek ik m'n eigen show af, gaat niks boven ;-)

Klopt, dat vind ik óók leuk. Maar het moet gezegd worden.. Rondom de hele hofvijver was het afgeladen vol met mensen. Dus er zijn er zeker die graag naar een show gaan!

GMP82

Zilveren Member
Zitten weer briljante foto's tussen! Dank.

Ik vind een vuurwerkshow ook mooi, maar op 31-12 zal ik er niet te vinden zijn, óók niet als er in de toekomst ooit een verbod mocht komen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Een fantastische show met vele hoogstandjes. Jammer dat we deze show live hebben moeten missen.
Het is al gezegd: 1x per jaar mogen we onze eigen kunsten vertonen en dat gaan we nooit missen (zo lang het nog mag) Prima beelden en foto,s Jack!!
Grootste show die je ooit op oudejaarsavond hebt geschoten denk ik?

RedBaron

Registered User
Een fantastische show met vele hoogstandjes. Jammer dat we deze show live hebben moeten missen.
Het is al gezegd: 1x per jaar mogen we onze eigen kunsten vertonen en dat gaan we nooit missen (zo lang het nog mag) Prima beelden en foto,s Jack!!
Grootste show die je ooit op oudejaarsavond hebt geschoten denk ik?

Ik hoop ook Fred dat we nog lang zelf onze cakejes en vuurpijlen mogen blijven afschieten.. Want dat doe ik ook echt nog wel ná dat ik van zo iets als Den Haag terug kom.. geloof me maar hehe.

Nee dit was niet de grootste of langste, maar wel voor mij de beste en de meest technische die ik ooit zelf op beeld op oudejaarsavond heb mogen vast leggen! De grootste die ik zelf heb mogen filmen met oudejaarsavond was ook met Heron (toen nog Laser Fireworks) en dat was in 2009-2010 in Antwerpen.

Verder mag ik toch hopen dat een opdrachtgever en\of organisatie dit toch eens mag zien en dit gaat boeken voor een show ergens in Nederland in de loop van dit jaar!

Michel_G

Zilveren Member
Ontzettend gave show dit! Moet echt een intensieve klus geweest zijn met zoveel cues!

Ontzettend goed geschoten, timing erg strak en heel weinig foutjes (voor zo'n hoeveelheid aan cues). Kan niet anders zeggen dan dat dit echt genieten is! Als ik dan toch een "minpuntje" moet noemen: die laser op de achtergrond (o.a. op dat gebouw geprojecteerd) dat voegt voor mij niets toe eerlijk gezegd. Lekker weglaten bij de show. (Of waren die van de 'organisatie'?)

Maar zoals de heren boven mij al eerder zeiden; zolang we zelf af mogen steken, ga ik toch echt daar voor op die avond. Elke andere avond zou ik zo in de auto stappen om deze show mee te pakken!

Laatst bewerkt:

RedBaron

Registered User
Ontzettend gave show dit! Moet echt een intensieve klus geweest zijn met zoveel cues!

Ontzettend goed geschoten, timing erg strak en heel weinig foutjes (voor zo'n hoeveelheid aan cues). Kan niet anders zeggen dan dat dit echt genieten is! Als ik dan toch een "minpuntje" moet noemen: die laser op de achtergrond (o.a. op dat gebouw geprojecteerd) dat voegt voor mij niets toe eerlijk gezegd. Lekker weglaten bij de show. (Of waren die van de 'organisatie'?)

Maar zoals de heren boven mij al eerder zeiden; zolang we zelf af mogen steken, ga ik toch echt daar voor op die avond. Elke andere avond zou ik zo in de auto stappen om deze show mee te pakken!

laser hoeft voor mij eigenlijk ook nooit hoor.. Maar zo iets is meestal een totaal concept en vaak wil een opdrachtgever het ook.

Bovenaan