Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zeker de moeite waard! Niet alleen een demo! Na de demo is er een enorme lasershow, gevolgd door een pyromusical op filmmuziek! Het drukste en meest bezochte vuurwerk evenement van West-Brabant!
Net weer terug van de demo, finale was erg leuk:happy:, demo zelf iets minder. Filmpje van de finale komt later in deze post te staan. De Lasershow is ook gefilmd maar zal niet geüpload worden, niet in zijn geheel in ieder geval.
Productdemo was niet zo heel bijzonder. Veel hetzelfde gezien als bij de Bolusberg vorige week. Helaas geen showtime potten, die met afstand de betere potten zijn die ze verkopen. Lasershow was nog wel aardig. Pyromusical was ook wel leuk. Mooie muziek en een aantal potten tegelijk.
Ik ben er zaterdag ook geweest toch wel een geslaagde avond vond ik ik heb ook gefilmd maar voor het eerst uit de losse hand omdat ik mijn statiefclip was veergeten ..... de film komt volgende week ivm mijn drukke schema heb ik nog geen tijd gehad..........