Demo Maarssen

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 14-Dec-2013
Plaats: Maarssen
Provincie: Utrecht
Tijd: 19.00
Winkel: Vechtweelde
Collectie: Broekhoff & Rubro
Wie: Anton's evenementenvuurwerk
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Extra Info: Zaterdag 14 december 2013 om 19:00uur organiseren wij weer een spectaculaire vuurwerkshow op ons eigen terrein aan de Herenweg 35 in Maarssen (Rechts van onze vuurwerkhal). Hier kunt u diverse vuurwerkartikelen live zien en aansluitend genieten van een daverende finaleshow met alleen het beste en mooiste vuurwerk van Vechtweelde. Toegang en parkeren is gratis. Onze vuurwerkwinkel is voor en na de show geopend.

Booomy

Registered User
die keuze lijkt me vrij simpel, kijken wie het meeste uit je eigen verlanglijstje schiet ^-^

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

ja komt ook wel goed!! Denk toch dat het dan Maarssen wordt! maar toch blijft het leuker als je naar beide demo's toe kan ;-)

PyroMous

Registered User
Zaterdag 14 december 2013 om 19:00uur organiseren wij weer een spectaculaire vuurwerkshow op ons eigen terrein aan de Herenweg 35 in Maarssen (Rechts van onze vuurwerkhal). Hier kunt u diverse vuurwerkartikelen live zien en aansluitend genieten van een daverende finaleshow met alleen het beste en mooiste vuurwerk van Vechtweelde. Toegang en parkeren is gratis. Onze vuurwerkwinkel is voor en na de show geopend.
Vuurwerkshow.jpg

Booomy

Registered User
Ben benieuwd naar de schiet lijst. Als hier de immortal gold wordt geschoten ga ik hier heen. Heb die namelijk nog niet live gezien!!

PyroMous

Registered User
De schietlijst komt z.s.m. online, we wachten nog even met het bekend maken van deze lijst tot we alle producten voor de demo in huis hebben!

PyroMous

Registered User
Hier onze (voorlopige) schietlijst voor onze demo van aanstaande zaterdag. De artikelen met een * zijn nog onder voorbehoud. Aansluitend van de demo een extra dikke finale (ruim 350 kg.)!!

Schietlijst_2013.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Heeft er iemand deze demo gefilmd?
Er staan wat producten op de schietlijst die we allemaal wel willen zien :)

Bovenaan