Demo Lopik

Moontan

Moderator
Medewerker
Demo Lopik

VUURWERK DEMO: 19 december 2015
Terrein open 19.00 uur. Aanvang 19.30 uur, kom op tijd in verband met toenemende drukte en parkeren op enige afstand van ons bedrijf!
Locatie bij ons bedrijf aan de Lopikerweg oost 66, 3411 JH Lopik, route klik hier
Wie: Pyromax
Deze avond showen we een selectie van ons assortiment. 0.a. Lesli, Vuurwerktotaal, Wolff

Schietlijst: De definitieve schietlijst volgt zo spoedig mogelijk!

Goedkoper Vuurwerk

http://www.goedkopervuurwerk.nl/

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind dit altijd een erg leuke en gezellige demo ik schrijf hem vast in mijn agenda!

Moontan

Moderator
Medewerker
Hier vind u het overzicht van de artikelen die wij schieten op onze vuurwerkshow op 19 december 2015.
Alles wat in deze categorie staat is ook aanwezig, maar de lijst is wel ondervoorbehoud van wijzigingen.

De CEO Box en VOC box zijn 100% omlabelingen (het zelfde), we schieten dus 1 box.

http://www.123vuurwerk-lopik.nl/demo.html

Shenanigan

Registered User
Ja was weer leuk. Bij 123vuurwerk doen ze het lekker op hun eigen manier. Mooi is dat.

Weet iemand hoe die hummer-cake heet op 1:37?

En nu ik toch aan het vragen ben, welke crossette cake zit ervoor?

Bvd!

Jochemm

Registered User
Wat een top finaleshow! Ik heb hem ook op film staan. Helaas is hij vaak uit focus gegaan maarja, ik zet hem er wel gewoon bij :)

Laatst bewerkt:

floren

Registered User
Ja was weer leuk. Bij 123vuurwerk doen ze het lekker op hun eigen manier. Mooi is dat.

Weet iemand hoe die hummer-cake heet op 1:37?

En nu ik toch aan het vragen ben, welke crossette cake zit ervoor?

Bvd!

Ja dat weet ik.....

De hummer is uit de Bring the noise box... met in het midden wat shaft erbij in het begin.

De crosette zijn eerst de sky splitter van Lesli en daarna de crosette van Pyromax

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb er wat langer over gedaan omdat ik dit weekend bijna niet thuis ben geweest. Maar voila hier is alvast de finale:

Bovenaan