Demo Leusden

Gertjanberg

Registered User
Broekhoff was erg mooi, al schoten veel cakes erg laag.

Was erg verrast over de Palm King en de 3 stage Whistling, ok de Blinking Stars en Inception waren erg goed.

Van de Vitalli vond ik de Crackle Night en de Glittering Skies ook erg goed.

Mij ga je hier met de verkoopdagen zeker terug zien om een aantal van deze cakes aan te schaffen.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke demo gezien vanavond.
Goed georganiseerd door Intertoys, aparte ruimte waar mensen warm konden draaien met een warme bak leut en een oliebol.
Schietlijst en folder lagen klaar.

Broekhoff heeft mijn verwachtingen waargemaakt.
Een verademing om te zien. Niet alleen de bestaande producten zoals Wave Willow.Palm king,Crown King en 3 stage whistling, maar vooral de nieuwe producten zoals de Color Mines en Glittering Skies van Vittalli en de Incepton en 2 en 4 pack van Crown.
Grote, Brede mooie effecten met snoeiharde burst en lekker tempo in de cake,s
Enige tegenvaller vond ik de whistle,s spinners,erg magertjes.
Mijn favoriet van de avond: de Color Mines en de 4 pack!!

Wat betreft de Bonfireworks producten: allemaal weer het oude, vertrouwde niveau!!

De finale was een waardige afsluiting van de show

paulenshark

Registered User
Jongens geweldige show met mooie producten, de colour mines en Inception waren top! Fuego was ook echt geweldig!!

Maar jullie hebben me echt aan het twijfelen gemaakt op het einde van de show; waren dat nou Fuego's :lub: of was dit professioneel spul?

Ik voel een mega project aankomen, hoop dat jullie er genoeg hebben ingekocht.
Eerst maar eens roze lont bestellen bij Tony.

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Je hebt helemaal gelijk Anihalas, waren gewoon rode mines! Denk dat mickey nog niet genoeg koffie op had toen hij dat typte!

Zo, was een druk en met name regenachtige dag/middag gister. Al de hele week het weerbericht in de gaten gehouden en de laatste dagen leek de voorspelling voor gisteren aardig goed: bijna alle regen die eerst verwacht werd, leek niet te gaan komen en het zou een (bijna) helemaal droge dag worden....... Juist....... NIET DUS!

Echt veel meer regen gehad dan we verwacht hadden. We hadden uit voorzorg wel plastic zakken meegenomen, waar al het vuurwerk ook keurig in verpakt is. Echter, door het slechte weer, merk je toch dat je net iets vaker dingen aan het droog zetten bent en alles net een tikkie langzamer gaat. Daarom was het op het laatst ook echt een race tegen de klok om alles op tijd af te krijgen. Zeker toch nog even tikkeltje stressen op het einde, maar het publiek was geduldig en scheen ook goed gebruik gemaakt te hebben van de gratis koffie/thee/warme chocolademelk en oliebollen, die binnen in de IJsbreker te krijgen waren.

En dan de demo zelf. Ik merkte al bij het uitlopen van de blokken dat er toch echt wel de nodige regen gevallen was. Ondanks de plastic zakken waar al het vuurwerk in verpakt was, zag je toch dat bij sommige er iets vocht in de zak was gekomen. (met verplaatsen/opstapelen/verpakken toch her en der wellicht kleine gaatjes of scheurtjes er in gekomen.) Uiteindelijk zag je dat dus ook terug in de demo, waarbij meermaals blokjes op 1 post niet af gingen of afsloegen. Gelukkig ging er eigenlijk altijd wel 1 op één van beide posten. (Alleen splitting comet is niet gegaan, alleen die zat dan wel weer in de finale) Toch baal je wel even als je eigenlijk net iets te vaak een weigeraartje hebt. Dat haalt ook net iets van dat gevoel van tevredenheid weg, wat er achteraf toch wel was.

Finale liep, ondanks een paar kleine 'foutjes' in ieder geval lekker en de afsluiting met Fuego's, profmines en de White Thunder was gewoon lekker. Je gaat gewoon met een lekker gevoel weg als hij lekker spectaculair afgesloten is!

Mickeyzegtboem (Michel) en toytoyboy (Henk), wederom bedankt voor het mogelijk maken van wederom een mooie demo! Was een gezellige en leuke dag, ondanks dat het weer niet mee wou werken!

Bovenaan