Demo Huissen (Huisman vuurwerk)

gizmo75

Registered User
Demo Huissen (Huisman vuurwerk)
Datum : 18/12/2014
Tijdstip : 19.30uur
Waar :Voetbalverenging RKHVV aan de Blauwenburcht 1 in Huissen
Wat : Product Demo en (bescheiden) Finale
Wie: Pyromax Vuurwerkevents
Winkel : Huisman Vuurwerk
Collectie: Rubro, ZENA, Royal, Vuurwerkmania & Lesli
Website : https://www.huismanvuurwerk.nl

Moontan

Moderator
Medewerker
Gizmo. jij gaat mij hier zien. :hehe!: Ik heb de demo in de agenda gezet.
Wordt een keer tijd om kennis te maken.
Heb je al enig idee hoeveel producten er de lucht in gaan?
Is het voetbalveld vlakbij jullie winkel? Is er nog een soort van meeting?
Ik kom van ver, vandaar al die vragen.

Huisman Vuurwerk

Registered User
Gezellig Fred! We zullen even vanuit Huisman reageren op de vragen van Fred.

De schietlijst is nog niet definitief samengesteld, maar we verwachten net als vorig jaar ergens tussen de 25 en 30 producten te schieten. Dat wordt dus keuzes maken want ons assortiment is natuurlijk enorm. Het zal een mix van bestaande en nieuwe artikelen worden van de verschillende importeurs die wij voeren.

Helaas zijn we er vorig jaar achter gekomen dat wij in de buurt van onze winkel te maken hebben met Natura2000-wetgeving. Dat betekent dat we helaas niet in de directe omgeving van de winkel kunnen schieten. De schietlocatie ligt aan de buitenrand van Huissen en al het personeel is (uiteraard) bij de demo aanwezig om deze in goede banen te leiden. De winkel is daarom ook in de avond gesloten. Vorig jaar waren er een aantal Freaks bij de demo aanwezig maar een meeting kon je het niet echt noemen. Bij de voetbalclub is uiteraard ook een kantine waar na afloop natuurlijk een borrel gedronken kan worden.

De vergunning is deze week pas vergeven dus we gaan nu eerst samen met de voetbalclub en onze importeurs aan de slag met de verdere invulling. Nadere info volgt zodra deze beschikbaar is. We houden jullie op de hoogte!

densta

Registered User
Hier gaan we uiteraard bij zijn. Vorig jaar ook geweest en je kon alles goed zien. Breed stuk voor de bezoekers.

Moontan

Moderator
Medewerker
Gezellig Fred! We zullen even vanuit Huisman reageren op de vragen van Fred.

De schietlijst is nog niet definitief samengesteld, maar we verwachten net als vorig jaar ergens tussen de 25 en 30 producten te schieten. Dat wordt dus keuzes maken want ons assortiment is natuurlijk enorm. Het zal een mix van bestaande en nieuwe artikelen worden van de verschillende importeurs die wij voeren.

Helaas zijn we er vorig jaar achter gekomen dat wij in de buurt van onze winkel te maken hebben met Natura2000-wetgeving. Dat betekent dat we helaas niet in de directe omgeving van de winkel kunnen schieten. De schietlocatie ligt aan de buitenrand van Huissen en al het personeel is (uiteraard) bij de demo aanwezig om deze in goede banen te leiden. De winkel is daarom ook in de avond gesloten. Vorig jaar waren er een aantal Freaks bij de demo aanwezig maar een meeting kon je het niet echt noemen. Bij de voetbalclub is uiteraard ook een kantine waar na afloop natuurlijk een borrel gedronken kan worden.

De vergunning is deze week pas vergeven dus we gaan nu eerst samen met de voetbalclub en onze importeurs aan de slag met de verdere invulling. Nadere info volgt zodra deze beschikbaar is. We houden jullie op de hoogte!

Dank voor de info. Bestellen is die avond wel mogelijk?
En wat de borrel betreft: het zal wel een kop warme chocolade worden. Het zal tegen die tijd wel koud zijn!!

DioR

Registered User
Deze dag ben ik ook aanwezig. Word de demo groter dan vorig jaar (welke naar mijn inziens goed als demo doorging)?

Huisman Vuurwerk

Registered User
Deze dag ben ik ook aanwezig. Word de demo groter dan vorig jaar (welke naar mijn inziens goed als demo doorging)?

Je kunt rekenen op ongeveer hetzelfde aantal artikelen en een leuke bescheiden finale. Zeg maar redelijk in lijn met vorig jaar. Misschien een ietsje langere afsluiter...? :hehe!:

Huisman Vuurwerk

Registered User
Hierbij de officiële uitnodiging voor onze demo:

Uitnodiging_Vuurwerkdemo_2014.jpg

Meer info over ons en onze Freak-actie waarbij jouw extra korting op kan lopen tot 30% vind je hier: http://www.freakpyromaniacs.com/for...2015-tot-30-korting-bij-huisman-vuurwerk.html

Laatst bewerkt:

Vuurwerkevents

Registered User
Altijd leuk een bescheiden finale! Dit geeft wat ruimte :tounge: voor wat leuks.
Vorig jaar was er na de demo gelegenheid om als freaks een zegje te doen en was de vraag om feed back!
Dit was zeer gewaardeerd omdat een freak dit tot freak, face to face vroeg.
Huisman Vuurwerk, ik zeg een dikke plus.

Gr Wim
www.vuurwerkevents.nl

KAMP

Registered User
Gizmo. jij gaat mij hier zien. :hehe!: Ik heb de demo in de agenda gezet.
Wordt een keer tijd om kennis te maken.
Heb je al enig idee hoeveel producten er de lucht in gaan?
Is het voetbalveld vlakbij jullie winkel? Is er nog een soort van meeting?
Ik kom van ver, vandaar al die vragen.

Fred, leuk dat je er ook bij bent.
Ik heb um ook al in de agenda staan.
Je zal mij er ook zien, is eigenlijk bij mij "op de hoek"

Tot dan,
Rene

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik vroeg mij af of het al bekend is welke producten geshowd gaan worden (schietlijst)
Is hier al meer over bekend?

Huisman Vuurwerk

Registered User
Net als vorig jaar is het tot het laatste moment spannend of we alles wel op tijd binnen hebben wat we willen schieten (zucht). Om teleurstelling te voorkomen plaatsen we de schietlijst op het moment dat deze zo goed als zeker is. Ondanks dat de demo al over een week is, is dat nu helaas nog niet het geval.

Wat we wel kunnen zeggen is dat het de bedoeling is om het een mooie mix van bestaande en nieuwe producten te laten zijn van alle 5 onze importeurs. We gaan er wat moois van maken!!

DioR

Registered User
Ach wat kan het mij ook schelen. Ik ben er zowiezo bij. Tenzij bekend word gemaakt dat er alleen cat.1 gestookt word haha.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik zou hier ook graag komen kijken maar ik heb waarschijnlijk geen vervoer. Is er iemand die langs klaverblad Hoevelaken rijd met een plekje voor een mede liefhebber?

Bovenaan