Demo Heino

Moontan

Moderator
Medewerker
Wanneer: 14-Dec-2012
Plaats: Heino
Provincie: Overijssel
Land: NL
Tijd: 19.00
Winkel: nog niet bekend
Collectie: nog niet bekend
Schietbedrijf : Katan Vuurwerk

bluebear

Registered User
Bron: http://www.kerkhuusheino.nl/winterfair/
Heinose winterfair 2012

Op 14 december a.s. wordt weer de Heinose Winterfair gehouden. Tussen 16.00 uur en 21.00 uur is er van alles te doen in het Kerkhuus, op het 14 aprilplein en in de Hof van Rakhorst.

Op de kerstmarkt zijn natuurlijk weer allerlei kerstartikelen te koop en door de diversiteit van standhouders is er voor elk wat wils.

Dit jaar zal het schreeuwkoor acte de presence geven en zijn de midwinterhoornblazers weer van de partij. Ook zullen er aaibare ezels zijn en is het mogelijk met de kerstman op de foto te gaan. Ook is er om 19.00 uur weer een grote vuurwerkshow op het weiland bij het European Care Hotel

en dat is nog niet alles…. Kortom, de Winterfair is zeker een bezoekje waard.

bluebear

Registered User
demo was kleinschalig, 15 a 20 producten werden er geshowed door de plaatselijke lesli dealer gevolgd door een finale.
buiten de regen (want daar kan niemand wat aan doen) was ik niet positief.
1 vuurwerker was constant het landbouwzijl aan het vasthouden terwijl de ander de cake's aanstak waardoor er constant 1 cake langer doorging als de ander.
de finale was wel aardig, veel crackling en toen de finale eigenlijk al afgelopen was schoot er een cake door, jammer maar of de vuurwerker het verkeerd getimed had of dat de cake er langer over deed als normaal kan ik ook niet beoordelen.

over de cake's, veel vond ik persoonlijk niet veel aan, de pisces viel op door zijn leuke kleuren.
de monster jam is gewoon een topper, en er was een knalcake met flash salute met zilveren sterren die op mij erg goed overkwam.

Bovenaan