Demo Hattem (Souman)

Moontan

Moderator
Medewerker
wanneer: zaterdag 16 december 2017
tijdstip: 19.30 uur
waar: Hattem
wie:
winkel: Souman Vuurwerk
collecties: China Red, Pangu, Vulcan en Wolff

http://soumanvuurwerk.nl/vuurwerk-show-zwolle-hattem-wapenveld-siervuurwerk

D

Deleted member 17038

Guest
Omdat ik vandaag ook een halve marathon liep op Ameland en die boot maar een paar keer per dag vaart was dit de beste demo voor mij om naartoe te gaan. Holten redde ik helaas niet maar na wat te hebben gegeten bij mijn zus in Zwolle kon ik net op tijd hier aanwezig zijn! Echt een behoorlijk drukke demo met een mooie lijst aan artikelen. Helaas een paar foutjes zoals de storm chaser die tijdens de return of the phoenix meedeed (wat wel weer erg gaaf was) en het samen schieten van de Predator en de Imagination.

Prima finale op muziek gezien. Maar wegens tijdnood met maar een statief en mijn mobiel gefilmd:

Laatst bewerkt door een moderator:

happy4ever

Registered User
Ik ben hier gisteren ook geweest. Er kwamen weer mooie producten voorbij. Hieronder een aantal die er voor mij boven uit staken

China Red mistral € 8,95

Een leuke cake voor een klein prijsje. De burst doet niet onder voor de grotere cake's.

China Red Angel Dust € 39,95

Burst en spreiding vielen niet tegen. Veel schoten voor weinig geld

Dynastie Grazy Ghost € 19,95

Leuke cake met veel afwisseling

Dynastie Stars over Vienna € 19,95

Zware burst en grote spreiding

Dynastie High Voltage € 24,95

Leuken knalcake, alleen jammer dat er per 3 werd geschoten en niet continu achter elkaar

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Hele mooie beelden juist Niek!! Dank voor het delen. Nog toppers van producten gezien?

Ja er zaten wel toffe producten tussen. Vrijwel alles van Wolff was leuk om te zien maar dat waren ook nog samples in veel gevallen. Verder vond ik van china red de Angel Dust wel leuk door de tijdsduur en de Gold digger vond ik de mooiste cake ondanks de te hoge snelheid.

Ik heb weer een playlist gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=hBCX6cmuG2Q&list=PLlQ9AbD_s0GpePCB7D6zul0yU-FoT1T1O

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan