Gisteravond dan voor het eerst naar deze beginnende demo geweest, hij werd voor de 2de keer georganiseerd!
Aangezien je buiten het terrein moest blijven was het parkeren en met je auto in de rug achter een hegje meteen kijken, wel stonden we op een verhoogd dijkje en daarom zie je me soms wiebelen tussen de beelden door.:embarrased:
Er stond veel wind en het was op een geheel open terrein aan de rand van een industrie gebied, helaas was de afstand tot het vuurwerk wat groot maar het vuurwerk kan in het vervolg makkelijk wat dichter naar de mensen toe gehaald worden, die ruimte is er.
De demo beschouw ik meer als een demo-tje tussen al het demo geweld en hij duurde inclusief finale maar 24min., voor de freaks stelde de finale niet veel voor maar ik plaats 'm toch aangezien ik de finale nou net wel aardig op film heb.:hehe!:
Het idee van de finale is goed, een finale met de gebruikte producten uit de product demo van die avond, deden ze in Koekange ook trouwens, alleen een stuk beter uitgevoerd.
Fimpje,