Demo Ede

Moontan

Moderator
Medewerker
plaats : Ede
provincie : Gelderland
verkooppunt : Jaco vuurwerk te Ede
collectie : zie website
geschoten door : Jaco vuurwerk
waar : Veldje aan de Bospoort in Ede Sportparkweg 1
tijd : 19.00 uur

http://www.jacovuurwerk.nl/static/demonstratie/

Moontan

Moderator
Medewerker
Dit jaar zeer grote vuurwerkshow i.v.m 30 jarige bestaan van JACO-Vuurwerk

Zaterdag 15 december.
Aanvang: 19.00 uur
(Mits alle vergunningen rond komen).

Wizz

Registered User
Toen die salutes kwamen, dacht ik wow nu gaan we echt los. Maar wastoch niet zo denderend, en Gbv is nog net zo matig als vorige jaren, select cakes niks bijzonders.

rollingthunder

Registered User
splitting comets van bonfire. Daarna komt de golden dream van bonfire erbij. Deze dream is trouwens erg slecht geworden in vergelijking met de oude versie tot aan 2010!

Plum Bloom

Registered User
splitting comets van bonfire. Daarna komt de golden dream van bonfire erbij. Deze dream is trouwens erg slecht geworden in vergelijking met de oude versie tot aan 2010!

Ik vond het hoe dan ook een erg kleurrijke en feestelijke combinatie.

Laatste minuut overigens JVE Thundercakes en Silver Salutes?

Michel_G

Zilveren Member
@rollingthunder;

Gezien jouw reacties, heb ik een beetje het gevoel dat jij meegeholpen hebt met bouwen? Klopt dat?

Mocht dat zo zijn: heb jij enig idee van welk productiejaar de Silver Salutes waren? (of dat al nieuwe productie van 2012 is)

rollingthunder

Registered User
heb de lijst gezien kort ervoor :) en dan tijdens de show herken je de producten terug, ik heb geen idee of het productie jaar 2012 was. Is een beetje offtopic maar is er een gerucht voor een slecht productiejaar? 2012 dus?

Michel_G

Zilveren Member
Ah, vandaar dat je het wist! :smiling:

Gaat er meer om dat de Silver Salute productie van vorig jaar, nog wel eens de neiging wou hebben laag te klappen (sommige salutes maar paar meter boven de grond). Volgens Wolff zou de 2012 productie weer als vanouds moeten presteren. Wij (de winkel waar ik werk) hebben ook een 2012 karton binnen gehad, maar we hebben hem niet geschoten bij onze demo, dus heb nog geen idee hoe de 2012 versie presteert.

Was dus gewoon benieuwd of je wellicht meer wist! (Nu kom ik er vanzelf wel achter met O&N)

Bovenaan