• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Demo Druten + Open dag.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Zaterdag 22 december is er een open dag bij vuurwerk verkoop Balles.

Ook is er 's avonds een vuurwerk demo.

Datum: 22 december 2007
Tijd: Nog niet bekend.
Locatie: Karel Doormanstraat 21C, Druten
Welke collectie: Dynasty collection en Full loaded. (Wolff vuurwerk)
Actie: Tijdensshow, 20% vuurwerk bij iedere bestelling
Meer informatie: www.Balles.nl

KLIK HIER om alle demo's van Nederland te zien , die bij ons bekend zijn.
 
Ik heb een mailtje gestuurd naar de firma Balles, om te vragen, hoelaat de demo begint.

Verstuurde mail.

Hoi.

Ik heb twee weken geleden, de vuurwerk folder bij u opgehaald.

Daar staan in, dat er 22 november een open dag is.

Mijn vraag is, wat houdt die open dag in en vanaf hoe laat ben ik welkom?

En hoe laat begint de vuurwerk demo show?

Alvast bedankt.

Groetjes The Cigarman.


Krijg ik dit als antwoord.

Open ca 10:00 u
Demo de hele dag


Ehuh demo de hele dag?
Ik ben bang dat de demo een tv scherm is met daarop een dvd, met het arsortiment.
 
WHOEOEOEOEEOEOEOOEOEEEOEO!!
Wat een giller!! Ik heb er de kracht niet meer voor..

Echt een KNALLER!
 
Ik heb een mailtje gestuurd naar de firma Balles, om te vragen, hoelaat de demo begint.

Verstuurde mail.

Hoi.

Ik heb twee weken geleden, de vuurwerk folder bij u opgehaald.

Daar staan in, dat er 22 november een open dag is.

Mijn vraag is, wat houdt die open dag in en vanaf hoe laat ben ik welkom?

En hoe laat begint de vuurwerk demo show?

Alvast bedankt.

Groetjes The Cigarman.


Krijg ik dit als antwoord.

Open ca 10:00 u
Demo de hele dag


Ehuh demo de hele dag?
Ik ben bang dat de demo een tv scherm is met daarop een dvd, met het arsortiment.

Ik heb hierover ook een mailtje gestuurd. Er is geen vuurwerkshow, vanwege het niet verkrijgen van een vergunning. Wel is er zaterdag 22 december een "open dag". Bij bestelling krijg je dan wel 20% korting :bigsmile:
 
:weird::nuts::nuts::nuts::nuts: Prachtig dit, nou dan heb ik al weken een demo:cool:

Maar erg sympatiek dat de meneer het oplost met 20% extra korting op die dag!

Veel plezier op de demo:toung:
 
Back
Bovenaan