• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Demo Dronten

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
vuurwerk demo dronten

wanneer : 14-12-2007
tijd : tussen 20:30 en 21:30
waar : grasveld tegenover houtwijk 15 te dronten
wie : Katan vuurwerk

verdere details nog niet bekend.

tip : Mickeyzegtboem
 
Zelf ben ik hier ook bezig geweest, ik was er om half 9, om half 10 starten de demo, ik vond het slecht geregeld.

Een kwartier voor aanvang stond de menigte al klaar achter de drang hekken voor de demo. Enkele minuten voor de demo moesten de drang hekken nog enkele meters naar achteren geschoven worden, hier op volgden een hoop getrek en geduw, waardoor er zelf iemand naast me tot val kwam. na 3x een meter opgeschoven te zijn. werd het weer nagemeten. De organisator begon weer met stappen te zetten om de afstand nog één maal te controleren, vervolgens kwam hij terug met de mededeling dat het hek nog 40cm naar achteren geplaatst moest worden.

(na als dit gedoe kom de demo beginnen)

Tijdens de demo werden er rond de 20 producten geshowd. Het werd met de hand aangestoken, soms één product tegelijk soms 2 tegelijkertijd. Al het geschoten vuurwerk was afkomstig van Broekhoff, ik vond de producten erg eentonig, maar er zaten ook zeker mooie artikelen tussen in het special wil ik de SuperNatural even aankaarten met een erg leuk niet veel voorkomend effect.

Ondanks de slechte organisatie, en het matige vuurwerk toch nog even kruit kunnen snuiven en dan ben ik al weer snel tevreden.

Grt. Hammer Time
 
Back
Bovenaan