Demo Amersfoort

boaz

Registered User
Vandaag heb ik Bert Riezebos gesproken welke mij mededeelde dat er op 18 December een Demo avond word gehouden.

Wanneer: 18 december 2012
Plaats: Amersfoort(Zielhorst)
Provincie: Utrecht
Aanvang: 20.00uur
Winkel: Vuurwerk Riezebos
Web: http://www.vuurwerkriezebos.nl/vuurwerk/
Collectie: Wolff,Rubro,Royal
Kaliber: Consumentenvuurwerk

Er wordop dit moment aan een schietlijst gewerkt welke mij word toegezonden zodra deze is afgewerkt!
Hij beloofde mij dat er een spectaculaire finale zal komen......
Zodra ik deze in mijn bezit heb zal ik hem on-line zetten......dus nadere info volgt......alsmede welke merken er geschoten gaan worden.

Moontan

Moderator
Medewerker
he dat is leuk. Redelijk dichtbij voor mij en niet concurrerend met een andere demo. Ik zet hem in de agenda.

Booomy

Registered User
Ben erg benieuwd naar de schiet lijst. Als er cakes op staan die ik nog niet live heb gezien ga ik zeker even kijken!!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik was van plan om hier heen te gaan en alles te filmen, maar een collega van mij is ziek en ik ga invallen. Kijk alvast uit naar de filmpjes! En veel plezier aan de mensen die gaan.

Roob

Registered User
He eerst nog ff eten. Begint pas om 20:00 uur ben er denk ik tegen 19:30 uur. Ik zal wel ff zoeken naar iemand met een camera.

Roob

Registered User
Ik zeg chapeau voor de demo. Vrijwel alles was van Royal Fireworks, maar in de finale zat het een en ander van Rubro verstopt.
Garden of Eden deed het goed onder het aanwezige publiek, aan de reacties te horen rond om mij heen.

Booomy

Registered User
Kort maar krachtige demo. Jammer dat ze alleen producten van Royal schoten. Was erg benieuwd geweest naar de Spider King / Super blinking willows / killer instinct. Hoogte punten was wel de Garden of Eden. Nu voor de 2e keer gezien en wat een burst zit er in die cake zeg pff. Knalde harder dan de Screaming Salute. Zit er nog erg over te twijfelen of ik hem er bij ga nemen. Budget is namelijk niet zo groot meer. Verder heb ik dit jaar de Solid Stone voor het eerst besteld. Deze kwam hier ook langs. Ook een erg mooie cake. Verder was ik erg verrast over de Sun and Planets. Wat een burst en wat een mooie kleuren combie's hier. Ook de uitwerking was erg groot en breed. Hij was hier voor 35,- ipv 57.50. Na de demo een lkkr finale met de hand geschoten. Prima demo!!!

Bovenaan