• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

DEMO Almere

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
14 december 2007

Breskenseweg, Almere, Flevoland.

Produkten: skypearl, winner serie, rainbow collection

dealer John de Knaller geeft show van een half uur van de nieuwste collectie inclusief de 500 gram potten. Aanvangstijd staat niet aangegeven.

www.johndeknaller.nl

tip : MichelAngelo
 
KOMT DAT ZIEN KOMT DAT ZIEN!!!
14 DECEMBER 2007 om 19.30 uur

Wij van JohnDeKnaller geven dit jaar als eerste in Almere een vuurwerkdemonstratie.
Dit word een SUPERSHOW van maarliefst een half uur.
U zult uw ogen niet geloven!!!

Wij laten tijdens de demonstratie de nieuwste collecties zien, het zwaarste en natuurlijk het mooiste vuurwerk.
En dan de 500 grammers niet te vergeten.

Kom dus voor een onvergetelijke avond naar de vuurwerkdemo van JohnDeKnaller
en laat u verrassen door ons vuurwerk.
De show word achter de Breskensweg geschoten.
 
Zo.. ik heb super genoten vanavond.. Perfekte weersomstandigheden, wel echt koud brrrr (jammer voor de demo's van vorige week)..

En heb echt heel mooi vuurwerk gezien vanavond, vooral de Winner serie zaten erg mooie dingen tussen en alle effekten bleven prachtig lang hangen en door een klein zuchtje wind, de rook gelukkig niet :bigsmile:

Wil de mensen van John de Knaller even bedanken voor het mogelijk maken hiervan :bigsmile: Uiteraard zet ik de filmpjes vanavond nog online :smile1:
 
Ben benieuwd naar je camerawerk Patrick.
Alvast bedankt.
BTW: is het maak me gek pakket van G.Joling nog geshowd?
 
Back
Bovenaan