Zelf ben ik van mening dat deze voor Nederlandse begrippen wel goed was. Iedereen heeft wel zijn mening en smaak dat mag ook geuit worden. Alleen je moet niet vergeten dat wat wij in Nederland aan regels hebben (Denk aan afstanden, locatie problemen naar aanleiding van Natura 2000/flora fauna wet) er weinig mogelijkheden overblijven om die beleving van buitenlandse shows te kunnen evenaren. Daarnaast merk ik dat vaak de opdrachtgever en het budget vergeten wordt. Want dat is altijd nog 1 van de belangrijkste punten in het hele organiseren. Die kiest namelijk een partij en stelt een budget beschikbaar aan een schietbedrijf.
Dit alles staat los vande vraag is een show goed of slecht? Er gaat genoeg de lucht in, de kalibers zijn groot genoeg (vanaf 5" is elk effect te krijgen). Maar ik vind de show ook niet goed geschoten. Ik zie fantastische goed geschoten consumenten shows maar je ziet ook heel veel slechte en saaie shows voorbij komen. Ik denk dat je met elke kaliber wel iets kan maken. De afstand en dus ook de beleving laat ik daar altijd bij achterwege want een show is goed van 10 meter of van 100 meter. Dat een show veel gaver is om mee te maken cvanaf 10 meter is weer totaal iets anders.
Sorry voor de mensen die hard hebben gewerkt aan deze show maar dat mag een mening niet in de weg staan.