Definitieve Schietlijst Pyrodolfo 2016-2017

Pyrodolfo

Registered User
Definitief tja wat is definitief. je weet nooit of er wat bij komt.

1.Raging Courage 2x
2.Spider King 33sec- 2x + Heavy legend 36 S -33 sec- 2x
3.Colourfull China 2x
4.Magnus Maximus 52sec-2x
5. Tall boy 34 sec-2x
6. Showbox 2.0 63sec -1x
7. Bonebreaker 60sec- 2x
8. Golden Illusion 80sec- 1x + Nightscreamers 15 sec- 2x
9. Titanium Thunder 13 sec-3x + Night Screamers-15 sec- 3x
10. Raptorbox 78 sec 2x (laatste cake 15sec)+ crystal crown 15sec 2x+ Gravity 15sec 2x+ heavy legend 25 -30sec 2x Daisy Beam 2x 20 sec ------
11. zeta 2x, kappa 1x (all at once)
12. Sky explosion 6x , mjolnir RAW 2x (verdeeld in twee) (all at once)

Misschien komt er nog wat bij of wissel ik nog een kanaaltje om. We zullen zien.

Laatst bewerkt:

Pyrodolfo

Registered User
Lekker lijstje!
Goeie finale ook zeg.....
En definitief? Zou het echt??? ;)

Dank je man! Jouw lijstje is ook niet mis. Jij zult hem wel weer bij moeten werken??

Ja er is nog zoveel wat ik zou willen hebben. Effecten die ik mis. Maar je kan niet alles hebben eeeeeeh. Het is ook meer een logistiek probleem. Dat wordt wel ff klussen en dan in delen verplaatsen naar een andere locatie waar ik het ga vieren/schieten. Maar je weet hoe het gaat als je die shit gaat ophalen sta je in die winkel en denk je hmmmmmm dat kan ook nog wel mee. Bij pyrofreaks Huizen hoef ik maar 3 titanium thunders op te halen dus dat is een gevaarlijke ook nog op freaktijden :)) En in weesp 2 vuurwerkmania boxen. Dus daar heb ik ook nog ruimte. Misschien wil ik nog ergen een Big Momma toevoegen. Ja shit man ik kan nog wel meer opnoemen hahahaha

adgertic

Registered User
Mijn lijst is tot op dit moment helemaal up to date.
Maar het is allemaal knap herkenbaar ja. Ik ben ook bang dat ik toch 1 van de laatste dagen toch weer net bedenk dat ik wat zaken mis.
Zo heb ik bijvoorbeeld eigenlijk weinig tot geen hummers.... De Killer Crossette bevat er een paar. Maar een echte hummercake heb ik niet. Dat is het enige effect wat ik eigenlijk nog zoek voor mezelf.
Ik ken mezelf, ik hou me nu nog even in en weet dat ik tijdens het ophalen toch wel weer ga vinden dat ik dingen mis.....

Pyrodolfo

Registered User
Ja die killer crossette wilde ik ook bestellen. Maar toen ik hem een paar keer bekeken had was ik niet meer zo zeker van mijn zaak. 10 seconden duurt ie en ik vind dat ik er dan toch 4 ipv 2 nodig heb. om ze 2x2 te schieten en icm wat? Vind hem wel te gek dus ik begrijp wel dat je hem hebt genomen.

Gypsy water van Mania vind ik ook bruut!

Denk trouwens dat ik kanaal 9 weer omwissel naar 10 en nog een klein doorlont truukje moet uithalen om alles ongeveer te gelijk af te laten gaan aangezien dit meer dan 5 ontstekers op 1 kanaal zouden zijn (viel me gisteren op).

Laatst bewerkt:

Pyrodolfo

Registered User
Fuck ik zie net dat er nog twee Daisy Beams aantoegevoegd moeten worden. Was jouw lijst aan het bekijken ik denk hey Daisy Beam heb ik er ook 2 van. Maar die staan niet op de schietlijst. Hmmmm ff over nadenken waar ga ik die (bij) zetten.

D

Deleted member 17038

Guest
Mooie lijst! Ik vraag me af of je nog een of 2 daisybeam/zombie zone er tussen moet zetten... Ik denk dat die nog wel bij 10 passen kwa inhoud.

Pyrodolfo

Registered User
Mooie lijst! Ik vraag me af of je nog een of 2 daisybeam/zombie zone er tussen moet zetten... Ik denk dat die nog wel bij 10 passen kwa inhoud.

Dank je! Nee ze moeten er inderdaad niet tussen! Goed ook om te horen dat jij ze ook bij 10 vind passen. Daar zat ik daarstraks ook al over te denken denk ook dat ik dat de beste optie vind. Dank je voor het meedenken.

Pyrodolfo

Registered User
Zo in Huizen drie titanium thunders opgehaald. En toen viel mijn oog nog op een Final Fate ;-) tegen freaktarief die kon ik niet laten liggen.

Bovenaan