[definitief] showtje om 1.00 uur

joszie

Zilveren Member
Vuurwerk is en blijft magisch mooi, maar aangezien ik toe ben aan nieuwe uitdagingen wil ik dit jaar een showtje bouwen met wat voor mij leuke items. Ik heb ze gekozen naar aanleiding van budget, 'leukigheid', lawaai en wat er in mijn omgeving aan verkooppunten zijn.

EDIT:
Aangezien alles nu binnen is, heb ik de oude lijst verwijderd en hieronder de nieuwe. Het schietplek is ongeveer 6 meter breed en afwisselend wordt er per 1, per 3 of per 5 geschoten. Prefinale 10 cakes tegelijkertijd en finale beginnend met 2 halverwege komen er 6 cakes bij.

begin
1x Etna gevolgd door Piccolo
5x maestro
fort knox + funkadelic

midden

3x scream II
2x concerto rosso
2x crossing crossette (1)
2x crossing crossette (2)
1x wasp (1)
1x wasp (2)
2x overload
2x golden willow

pre-finale
in het midden Raw Jaw + Avenger (brilliant box)
daarachter 1 cake van heavy 5 + avenger (brilliant box)
+ op 4 andere locaties rest van heavy 5 + andere potten van brilliant box
1x crackling chrysanthemum

finale
op 2 locaties superbowl
snel gevolgd door 2x knockout xxl, 2x silver salute, 2x patriot launcher tegelijkertijd (ieder duo heeft eigen locatie).

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
Re: mijn idee voor showtje

daar ben ik nog niet helemaal over uit. misschien 2 en daarna nog 2 om langer te laten duren

joszie

Zilveren Member
Het liep niet zoals ik gepland had. gelukkig hadden vrienden het niet door, die vonden het geweldig.
Enige cakes gingen niet af, waarschijnlijk waren de lontjes toch wat nat geworden door de mist ofzo. Ook met het doorlonten ging het niet lekker. Ik denk dat ik de tyraps te hard heb aangetrokken. Ook gingen enkele cakes te vroeg (silver salute ging vrij in het begin ipv als finale) Waarschijnlijk toch een draad verkeerd verbonden of een verkeerde knop in gedrukt (stond op D ipv B).
Ik heb er in ieder geval van genoten. Electronisch schieten vind ik vele malen beter dan met de hand. Ik heb er veel van geleerd voor komend jaar. Wil dan in ieder geval een accu ipv batterijen en ga toch proberen om meerdere ontstekers op 1 cue te zetten ( nu had ik alles 1 ontsteker per que, waardoor tegelijkertijd laten ontbranden van meerdere cakes moeilijker was).
Ook wil ik volgend jaar potten uit een grotere prijsklasse, dus dan heb ik minder cakes, maar wel grotere uitwerkingen.

Al met al zeer geslaagd. Ik heb het laten filmen, maar het is te dichtbij gefilmd + ik kan mijn kabeltje voor het omzetten niet meer vinden :(

marlboro20

Registered User
ach, je hebt er blijkbaar veel lol van gehad en ook nog veel geleerd! Wat wil je nog meer?

Succes met de voorpret voor volgend jaar!!!!

Bovenaan