Archief Defcon Thunder

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Defcon Thunder.png
Meer info over de Defcon Thunder:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 841
Advies verkoopprijs: € 89,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 490 gram
Aantal schoten: 196
Kaliber:
Tijdsduur:
10 sec
Schietrichting: F, Z-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
2/1
Effect beschrijving:

Een waaier die van links naar rechts schiet en eindigt in salvo's met zilveren staarten die eindigen in een harde knal met zilveren sterren en zilveren huilers, 490 gram kruit.

GMP82

Zilveren Member
Spectaculair product. Ontzettend uptempo, leuke combi van fluit en knal. Vind het "silver cross" effect bijzonder matig.
Voor mij blijft hij in de schappen, ik ga wel kijken bij een demo ofzo.

michel0911

Registered User
hmmm, jammer dat ze er 4 tegelijk hebben afgestoken, je krijgt bij dit blokje nou niet echt een goede indruk vind ik...

Ik weet dan ook niet wat ik ervan moet vinden...

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
dat binnenste van de cake laten zien dat doet broekhoff altijd goed.
dat ziet er altijd zo gelikt uit, en dit is geen verkeerde dacht ik zo.:bigsmile:

maargoed uitkomende op wat er uit moet komen, het ziet er wel gaaf uit effecten zijn wel spectaculair. ik heb een speciaal plekje in mijn vuurwerkhart voor cakes met 1 vaste kleur of met 2 vaste kleuren en dat dan zien uitgevoerd in meerdere effecten met diezelfde kleur.

ik vind het wel gaaf alleen de prijs vind ik minder gaaf.
ik kan me altijd vrij moeilijk aan de indruk ontrekken dat ik hier dan bijna anderhalve dag voor moet werken.
en ik vind 1 dag werken voor een cake over het algemeen wel genoeg.:embarrest:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vond het heel erg jammer dat er meerdere geschoten werden. Dit soort cakes moet je apart zien omdat ze in diverse richtingen schieten. Ik vond het een finale blokje omdat er leuke gecombineerd word met fluiters en knal. De knal is wel zachter dan die van de Clouds of thunder maar het is ook een ander kaliber vuurwerk met veel meer schots.

Ik wil hem nog een keer zien op een demo maar dan stand alone!

baart23

Registered User
jammer ik had dit jaar een beetje gehoopt dat ook broekhoff met een vette knalpot al la no mercy of aftershock zou komen maar dan valt dit toch weer tegen. wel leuke combi met fluit maar dan weer jammer dat de pot eindigt met fluit en niet met knal...

edit: sorry te snel met mijn oordeel ik had clouds of thunder niet gezien..

Laatst bewerkt door een moderator:

Remy669

Registered User
Echt een mooie cake, maar het is meer iets voor een show. Ik denk niet dat iemand die gewoon los wat cakes af steekt 90 euro gaat neerleggen voor 1 cake.

bazzman

Registered User
Remmy 699:
Echt een mooie cake, maar het is meer iets voor een show. Ik denk niet dat iemand die gewoon los wat cakes af steekt 90 euro gaat neerleggen voor 1 cake.

Het is een mooi blok/cake, Ik ga hem kopen want het niet duur als je van een andere kant kijk,reken maar eens uit: je betaalt los 4stuks multi kings 7,95 , 196 schots delen door 4, maal 7,95 =389,55 als je zelf een blok wilt maken. Wat is dan duurder?

polleke45

Registered User
@bazzman

als je van basic thunderkings een blok maakt heb je een block van 288 shoten voor 90 euro en dan doe je tegenlijk een rek met een stuk of 1000 babypijltjes is ook nog veel voordeliger.

sebastiaantje

Registered User
Ik vindt een fluit/knal combi echt top. Maar zoals eerder gezegd werdt; deze moet je alleen zien. Want, alles vliegt door elkaar heen. Een different shape moet je alleen zien. Volgens mij schieten ze tijdens demo's express meerdere cakes zodat het effect groter lijkt en mensen het eerder kopen. Dan kun je pas echt goed oordelen. Maar ik vindt de fluit niet zo goed tot zijn recht komen. De knallen en flitsen zien er echt goed uit zo te zien :) Deze had alleen moeten eindigen met fluit en knal

Greetz

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
@bazzman

als je van basic thunderkings een blok maakt heb je een block van 288 shoten voor 90 euro en dan doe je tegenlijk een rek met een stuk of 1000 babypijltjes is ook nog veel voordeliger.

Veel succes, ik kan je op een briefje geven dat je niet hetzelfde effect gaat krijgen.

Ik vind het een heerlijke cake, maar 90 euro heb ik er niet voor over. Of hij het waard is durf ik moeilijk te zeggen, als ik de opbouw bekijk denk ik dat de prijs wel in verhouding staat, maar of dit effect het waard is? Hmm

Jean Cross

Registered User
Hier nog ff een filmpje stand alone.

Helaas vind ik hem alleen niet sterk... maar het idee is grappig, de prijs daarintegen weer niet ;)

gietjo

Registered User
Vindt de prijs toch wat te hoog gegrepen voor het effect. Ik bedoel enkel wat whistling en thunder! Daar moet toch meer uit te halen zijn, en qua prijs uiteraard wat minder.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Hmm de prijs is hier het probleem.
De cake en het idee is leuk. Dit zou zelfs een topper kunnen zijn als er de knallen van de clouds of thunder bij geschoten zou worden. Ergens in de laatste 2 rijen. Alleen de prijs moet naar €50,- anders raak je hem niet kwijt aan de freaks.

polleke45

Registered User
Hmm de prijs is hier het probleem.
De cake en het idee is leuk. Dit zou zelfs een topper kunnen zijn als er de knallen van de clouds of thunder bij geschoten zou worden. Ergens in de laatste 2 rijen. Alleen de prijs moet naar €50,- anders raak je hem niet kwijt aan de freaks.

Ben ik het mee eens zelfs voor Crown die al aardig hoge prijzen hebben is deze echt een uitschieter kwa prijs. Dit is meer een GBV prijs dan een Broekhoff als ie naar 50 euro zou gaan dan zal ik er eens over nadenken.

Bovenaan