deense flowerbeds

fireworkmaniak

Registered User
Hallo allemaal,

ik kan aan deze deense flowerbeds komen.
ze zijn 85 schots en zitten per 2 in een overdoos.
effect is mixed
kent iemand deze flowerbeds?
groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Sparco zei:
Voordat je een topic opent..
Lees dit is...

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=4586

Wat moet men met dit soort info op FPM..?!
Hier kunnen wij toch niks mee

loop je nu niet een beetje te hard van stapel?? ok ik geef toe zijn post is niet echt compleet, zou nog meer info bij mogen staan.

hij geeft aan:

-deense
-85 shots
-per 2 verpakts
-mixed effect

volgens mij.. als hij al aan deze informatie kan komen kan hij ook aan nog meer informatie komen... dus FIREWORKMANIAK wil je een duidelijk antwoord op je post kom eerst met wat meer informatie

fireworkmaniak

Registered User
Hallo,

ik weet dat het allemaal een beetje vaag is maar ze moeten nog binnen komen dus meer weet ik nog niet.ik hoopte alleen dat er misschien iemand ervaring zou hebben met deense blokken en hoe de kwaliteit is.
ik kreeg een mailtje op de avp site dat het merk waarschijnlijk Mermaid moet zijn.

groeten fireworkmaniak

Sparco

Registered User
vonk zei:
loop je nu niet een beetje te hard van stapel?? ok ik geef toe zijn post is niet echt compleet, zou nog meer info bij mogen staan.

hij geeft aan:

-deense
-85 shots
-per 2 verpakts
-mixed effect

volgens mij.. als hij al aan deze informatie kan komen kan hij ook aan nog meer informatie komen... dus FIREWORKMANIAK wil je een duidelijk antwoord op je post kom eerst met wat meer informatie

Merk, wat staat er op het etiket, kaliber, foto... Dat zou er op zijn minst bij mogen.. Anders is het zowat onmogelijk om te weten wat het is..
Ik zou denken.. stel als er 10 van dit soort topics p. dag komen met vage omschrijving.. Lijkt mij niet handig :)
Je moet lijnen trekken he ;)
Maar als hij nou minimaal één van bovenstaande punten kan neerzetten.. Foto is natuurlijk heel makkelijk bij zo'n vraag dan kan men er wss al wel meer mee.

Sparco

Registered User
fireworkmaniak zei:
Hallo,

ik weet dat het allemaal een beetje vaag is maar ze moeten nog binnen komen dus meer weet ik nog niet.ik hoopte alleen dat er misschien iemand ervaring zou hebben met deense blokken en hoe de kwaliteit is.
ik kreeg een mailtje op de avp site dat het merk waarschijnlijk Mermaid moet zijn.

groeten fireworkmaniak

Mijn advies.. wacht tot je het binnen hebt en dan kan men je zekrs sneller en beter helpen. De huidige info is wel erg karig zullen we maar zeggen :D

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Sparco zei:
Merk, wat staat er op het etiket, kaliber, foto... Dat zou er op zijn minst bij mogen.. Anders is het zowat onmogelijk om te weten wat het is..
Ik zou denken.. stel als er 10 van dit soort topics p. dag komen met vage omschrijving.. Lijkt mij niet handig :)
Je moet lijnen trekken he ;)
Maar als hij nou minimaal één van bovenstaande punten kan neerzetten.. Foto is natuurlijk heel makkelijk bij zo'n vraag dan kan men er wss al wel meer mee.

Je hebt ook wel een beetje gelijk het is ook een onduidelijke post!!!
Maar jij verwijst naar een post van poziloc wat betrekking heeft op het msn taal, onnodige vragen die al beantwoord zijn etc etc.

Nou is dat hier niet het geval, ok hij heeft weinig info. We houden er dus nu ook over op en gaan verder ON TOPIC!!!!!!

remio

Registered User
vonk zei:
Maar jij verwijst naar een post van poziloc wat betrekking heeft op het msn taal, onnodige vragen die al beantwoord zijn etc etc.

Nou is dat hier niet het geval, ok hij heeft weinig info. We houden er dus nu ook over op en gaan verder ON TOPIC!!!!!!

sorry voor de off-topic, maar een nieuwe MOD????

gefeliciteerd en succes!!

gegroet remio

Sparco

Registered User
vonk zei:

Als nieuwe admin probeer ik je een beetje te helpen :p
Niet alles zo gepikeerd opnemen he....
Maargoed.. we wachten maar af totdat hij het spul binnen heeft.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Sparco zei:
Als nieuwe admin probeer ik je een beetje te helpen :p
Niet alles zo gepikeerd opnemen he....
Maargoed.. we wachten maar af totdat hij het spul binnen heeft.

nee gozer.. totaal niet gepikeerd:) we wachten het af!

fireworkmaniak

Registered User
Blokje.jpg

deze foto is van Pyro-jesse op AVP.

[

Laatst bewerkt:

SReFLEctioN

Registered User
Ik kan je vertellen dat de full house wel leuk is, maar niet super bijzonder. Deze pot heb ik zelf vorig jaar gehad deze was nog zonder voet, maar k vond het te vergelijken met een nl pot. De effecten weet ik nie meer volgens mij iets met crackling en zilver, maar iig aanrader is het dus niet(als je er veel voor betaald tenminste ;) ).

fireworkmaniak

Registered User
Sorry Lidu Rullezzz.
heb je er bezwaar tegen anders maak ik even een eigen foto?
ik heb ze nu ook binnen want voor die prijs kon ik ze niet laten liggen.
alleen is er zeer weinig over deens vuurwerk te vinden.
de 85 schots is kwa effekt nu wel bekend maar helaas nog geen filmpjes.
gr.

Lidu Rullezzz

Registered User
fireworkmaniak zei:
Sorry Lidu Rullezzz.
heb je er bezwaar tegen anders maak ik even een eigen foto?
ik heb ze nu ook binnen want voor die prijs kon ik ze niet laten liggen.
alleen is er zeer weinig over deens vuurwerk te vinden.
de 85 schots is kwa effekt nu wel bekend maar helaas nog geen filmpjes.
gr.

nee, maakt me niets uit hoor;)

ik zal eens kijken als ik een filmpje kan ritselen.

:w

Laatst bewerkt door een moderator:

gantpoplin

Registered User
Deze heb ik afgelopen vrijdag afgestoken. Het was echt bagger. Het is een heel zwaar potje, qua gewicht, maar het effect is dezelfde als bij pro-line en dan nog iets minder... gewoon knal met sier, op het einde zit er wel een blink effect in, maar dat was het ook wel....en de burstknallen vond ik ook erg tegenvallen, ik had het blokje voor 15E de prijskwaliteitverhouding vond ik dan wel weer goed.

Conclusie:
KOpen voor er bij, maar verwacht niks spektaculairs!

trixx

Registered User
Die Thunder King is een goed blok, ik heb die zelf vorig jaar gehad! En die full house had vorig jaar een vriend van me! Hij vond het wel een mooi blok, maar was er niet super enthousiast over!

Bovenaan