Debat vuurwerkverbod

TheChain

Registered User
Vandaag een verzoek /uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan een debat over de (on)zin van een vuurwerkverbod. Voor dit debat is men op zoek naar een felle tegenstander van een vuurwerkverbod die daarover in debat gaat met een voorstander van zo'n verbod. Nu ben ik zelf natuurlijk een fel tegenstander van een vuurwerkverbod maar ben mondeling niet zo slagvaardig dat ik deel zou willen of kunnen nemen aan een dergelijk debat.

Misschien dat iemand zich hier geroepen voelt?

Onderstaand de betreffende mail (tel. nummer van de programma maakster is bij mij bekend)

Beste,

Mijn naam is Anna Visser en ik werk als programmamaker bij debatcentrum Arminius in Rotterdam. Een van onze vaste programma's is de maandelijkse politieke talkshow DRAAD. Op 16 decembr is een van de onderwerpen in DRAAD de zin of onzin van een vuurwerkverbod. Nu ben ik op zoek naar een spreker die fel tegenstander is van een vuurwerkverbod en daarover in gesprek zou willen gaan met een voorstander. En zodoende kwam ik bij jullie terecht.
Weten jullie iemand die geschikt is hiervoor en zoja, hebben jullie dan ook contactgegevens van die persoon. Of misschien wil een van u zelf deelnemen?

Ik hoor het graag!

Vriendelijke groet,
Anna Visser
Programmamaker
Arminius, congres- & debatcentrum

D

Deleted member 17038

Guest
Dit lijkt me best leuk! Maar ik ben eigenlijk helemaal niet de persoon die goed is in face to face debatteren. Ik zou nu willen dat ik bij een echte debatclub zou zitten zodat ik er als het ware op voorbereid zou zijn. Dan had ik nu volmondig ja kunnen zeggen. Daarnaast ligt Rotterdam niet echt om de hoek.

GMP82

Zilveren Member
Ik zeg maar 1 ding; kijk heel erg goed uit, waar je aan begint.