Deamonchilds show 2011/2012

deamonchild

Registered User
Hallo mensen ,

Door een miscommunicatie helaas geen goed filmpje gekregen want degene die de camera had gekregen was te dronken en heeft vergeten te filmen omdat ze et te mooi vond.

Gelukkig heeft mij beste vriendin met haar mobiel de eer nog een beetje gered.

( sorry voor de korte pauze na een aantal seconden maar achter me rende een gast met een tas vuurwerk bij me vandaan dus die was ik ff snel terug halen )

deamonchild

Registered User
jammer van de slechte kwaliteit alleen maar voor de rest erg tevreden met het resultaat hoor zelfs applaus gekregen en bedankjes van vreemden dus dat maakte et helemaal af !!

joszie

Zilveren Member
mooi hoor! gelukkig heb je je tas nog terug gekregen.
ik heb ook vaak dat als er iemand gaat filmen ze het vergeten, de camera steeds draaien of veel te dichtbij staan.

D

Deleted member 17038

Guest
Ach beter dit dan niets, ik heb het idee dat ik een beste indruk krijg van je show. Maar waarom rende er een gast met een tas vuurwerk weg?

deamonchild

Registered User
dronken gozer pakte de tas met gelonte silver salutes die had ik nog niet neergezet omdat ik bang was dat door vonk overslag het misschien te vroeg zou afgaan en achter me rug ( ik zette em net neer ) pakte ie et weg en begon te rennen ( van links naar rechts slingerend ) had em zo te pakken en me vuurwerk terug !!

D

Deleted member 17038

Guest
Wat een eikels zijn er toch he. Geluk dat je het in de gaten had, ik zou veel te erg afgeleid zijn door mijn vuurwerk.

Bovenaan