De nieuwste 100 000 klapper

jellec

Registered User
Sluit ik me bij aan. Geef mij maar een echte rol in mijn handen!!
Dan maar een keertje vegen, maar er gaat niets boven 100% echt vuurwerk!!;)

NitraatFreak

Registered User
Dat is vet nep het is de sensatie van een echte rol...
aansteker aan...*Tsjik!*
Lont aan en je hoort die lont sissen
De paar seconden dat er niks gebeurt en je moet wachten...
En dan!
Begint hij met ratelen...En jij drukt op de aan-knop:p

Berry19

Registered User
Er word nu al 125 euro voor gevraagd op marktplaats. Ken die dingen niet, en heb er ook verder geen behoefte aan.
Het zegt genoeg dat ze volop worden aangeboden op ebay/marktplaats/speurder , om maar even wat te noemen ;)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
gister eentje live mogen meemaken hehehehe... maar wat een herrie komt er van zo,n ding af... maar na een sec of 10 ben je het echt wel zat.
veels te schel]:)

loekuh

Registered User
ik heb al even op marktplaats gezocht, maar hoe heten deze dingen in het echt?lijkt me best wel cool:)met welke woord moet ik daar op zoeken.

Laatst bewerkt:

Jo440

Registered User
haha,dit doet me eerder denken aan een kortsluiting dan aan een 100000 klapper.(laugh)

Het lijkt niet erg hard te klinken,of ligt dat gewoon aan het filmpje?

m4ttie

Registered User
wat vonk al zegt, het klinkt heel schel (win) zo is het ook op de video te horen.

Laatst bewerkt:

FireFreak_R

Registered User
Hahaha waar hebben we het nou over... nep vuurwerk.
Dit is juist alles wat ik niet wil.

Het leuke na een chinese rol of wat voor rol dan ook is juist de zooi die ze achterlaten.
De kick om het lontje aan te doen en weg te rennen is er ook al niet.
Geen geur of wat, helemaal niets.

Kortom niets voor mij. Maar als je zo'n ding op oud en nieuw aansteek - sorry, aanzet - zullen er denk ik wel aardig wat mensen zijn die het geloven, het geluid klinkt zo slecht nog niet.

DarkTyphoon

Registered User
Ik zie het al voor me. Iemand doet deze ratelband in het stopcontact en rent voor zijn vaderland(laugh)

Maar goed. Het is voor eventjes leuk maar daarna kan ie het internet weer op(yes)

Bovenaan