De lijst van de sigarenboer!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/152

Toelichting.
Rocket boom ga ik dit niet stoken, maar doorlonten voor oud en nieuwe 2012/2013.
En een pakket voor mijn pa.

De colorfull parachute ga ik doorlonten samen met een flasing paraschute.
Als die ter gelijker tijd afgaan, geeft dat variatie.

Dit ga ik ook doen met de silver salute voor 10:00 uur, voor mij dus 12:00 uur.
En de No mercy, voor 24:00 uur.
Wat ik met de tweede cake ga doen van bovenstaande projecten laat ik even achterwege.

Ik sla wat extra binky's in omdat ze ,,er uit'' gaan.
Ook handig voor doorlont projecten.

Er zal wat bij komen wat.. tja.
Misschien een paar Dutch thunders.
En wat fonteinen van Dynasty.

jetztgehtslos

Registered
Hopelijk maak je beeldmateriaal van je parachuteproject.
Zelf heb ik de flashing parachutes ook gehad en ik twijfelde er weer over om het te doen. Nu ga jij een dergelijk projectje doen. Je wekt hoge verwachtingen bij me Sigaar!

Overigens zie ik de Blinky's niet op de lijst staan, staan zeker niet in de database?
Maar goed, waarom gaan die eruit dan?

Als dat zo is, moet ik ook maar wat in slaan.

Verder nette lijst!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hopelijk maak je beeldmateriaal van je parachuteproject.
Zelf heb ik de flashing parachutes ook gehad en ik twijfelde er weer over om het te doen. Nu ga jij een dergelijk projectje doen. Je wekt hoge verwachtingen bij me Sigaar!

Overigens zie ik de Blinky's niet op de lijst staan, staan zeker niet in de database?
Maar goed, waarom gaan die eruit dan?

Als dat zo is, moet ik ook maar wat in slaan.

Verder nette lijst!

De Binky's en de reden dat ze ,er uit'' gaan.
Kan je hier: http://www.freakpyromaniacs.com/for...828-uitlopende-artikelen-marijn-vuurwerk.html meer info over lezen.

Flashing parashute en de colorfull parachute gebruik ik voor dit jaar 1 cake per stuk en lont ze zo door, dat ze samen afgaan.
Ik hou vier over, misschien schiet ik ze volgend jaar per twee.
Ik ga ze dit jaar filmen, ik heb sinds kort een filmcamera.

jetztgehtslos

Registered
De Binky's en de reden dat ze ,er uit'' gaan.
Kan je hier: http://www.freakpyromaniacs.com/for...828-uitlopende-artikelen-marijn-vuurwerk.html meer info over lezen.

Flashing parashute en de colorfull parachute gebruik ik voor dit jaar 1 cake per stuk en lont ze zo door, dat ze samen afgaan.
Ik hou vier over, misschien schiet ik ze volgend jaar per twee.
Ik ga ze dit jaar filmen, ik heb sinds kort een filmcamera.

Oh mijn god Sigaar. Ik las bLinky's hahaha. Denk al, gaan die dingen er ook al uit haahahaha. Tis nog vroeg. :tounge:

Red Eagle

Registered User
Leuke lijst.
Weer een hoop geld maar dan heb je ook wat.

Ps Hoogmoed van Marijn gaat er ook uit misschien moet je daar ook maar wat extra van inslaan?

Booomy

Registered User
Zeker mooie lijst. Ben erg benieuwd na je beleving van de Vraatzucht en de Woede. Aangezien je een camera hebt komt dat helemaal goed. Veel plezier

Bovenaan