De lijst van de Shinji!

Booomy

Registered User
Re: de lijst

Dat is een top lijst. Staan ook cakes tussen die je niet veel ziet op de gemiddelde lijstjes maar wat wel toppers zijn. Zoals Woede , Jaloers , Tequila , Tweelingen. Is het de 1e keer dat je de Woede neemt of heb je deze vorig jaar ook gehad??

Red Eagle

Registered User
Leuke lijst!

Valt me wel op dat er een hoop "dure" cakes tussen staan.
Zelf heb ik een heel ander budget dus ik zal het moeten doen met veel puzzelen en een combinatie van enkle duurdere en
wat meer goedkopere cakes.
Zie bij jou bv geen Concerto Rosso,Battle,Knalcakes,Panters,Snipers e.d.
Wel heb je andere toppers als Spinnning Blades,Zware jongens,Hoogmoed,Vetjes enz

Is dit je definitieve lijst of komt er nog wat bij/af?

jetztgehtslos

Registered
Lekker diverse lijst. Zitten heel wat elementen bij waarmee je een goed uitgedacht showtje kan geven.
Hoop cakes die ik zelf niet zou nemen. Je zou een aangename buurman zijn met oud en nieuw :tounge:

bridge

Bronzen Member
Ik zie dat je een goed pyrotechnisch inzicht hebt. Gevoel voor variatie, en oog voor het echte hoogstaande. Ik zie dit met name door het opnemen van crying angels en rock and roll. Complimenten, meest uitgebalanceerde lijstje dat ik tot nu toe voorbij zag komen.

nismo

Registered User
Hey reek moet jij nog weg die avond ??? omdat je maar voor 5 min vuurwerk besteld.???:tounge:

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
heb vanavond bijna alles besteld. Toch nog wat wijzigingen. De Hoogmoed laten vallen door de onzekerheid van levering en daar de Silver Salute voor in de plaats ( met dank aan Bob). 2 Dragsters, 2 Mayday en Eruption erbij genomen. Met de Mega Mindy van China Red erbij denk ik dat ik wel klaar ben nu.

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Na een paar demo's gezien te hebben toch nog een paar wijzigingen. Eraf zijn Phantom van Lesli, Viper van Hardix en Outrageous van Bonfire. Erbij gekomen zijn No Mercy, Space Shooters en Concerto Rosso van Dynasty, Lights of Heaven van Orthen, Rock the Show van Rubro, Firestorm van Lesli en Power of Gold van China Red.
Zo, nu moet ik de show nog ff in elkaar draaien, maar daar is dit weekend zeer geschikt voor.

shinji

Moderator
Medewerker
Geheel tegen mijn principes in, maar meer als eerbetoon aan de meest spraakmakende importeur van Nederland, heb ik t eerste deel van m'n lijst besteld.

Moontan

Moderator
Medewerker
Indrukwekkend Rick. En dit is pas je 1e bestelling? haha
Van deze bestelling alleen al zouden menigen dromen!!
Wellicht laatste jaar Marijn Vuurwerk?

shinji

Moderator
Medewerker
Indrukwekkend Rick. En dit is pas je 1e bestelling? haha
Van deze bestelling alleen al zouden menigen dromen!!
Wellicht laatste jaar Marijn Vuurwerk?

Inderdaad Fred, ik verwacht niet dat, als er al een doorstart komt, er ooit nog spullen uit de fabriek komen waarmee Marijn zich onderscheidde, vandaar deze bestelling.

Bovenaan