De grootse nachtmerrie van een freak.

nitraat4life

Registered User
Re: grootse nachtmerrie van een freak.

Sterkte kerel! Maar is het zo erg dat je ook niet naar buiten kan om 12 uur en helemaal niks de lucht in?

hindoerol

Registered User

:push:dat is niet zo fijn. ik ben sinds gisteren gelukkig weer me bed af

sterkte:smile1:

Remcoww

Registered User

Ey wat ook een nachtmerrie is,

Ik had voor 70 euro besteld @ harrysvuurwerkhal, Dan zou ik er een cake bij krijgen t.w.v 18 euro, dus ik denk hey leuk !
Kom ik daar, nou dik 2 tassen vol, dus ga ervan uit dat die cake er ook bij in zit.
Ben ik thuis aan het uitpakken zit dat ding er niet bij !
Dus ik belle, ja nou die cake mogen we niet meer uitgeven, je mag wel een gratis vuurwerktas bij ons komen ophalen remco !

ja ik denk lik mn reet naaiers !

Pokermania

Registered User

Voel mij ook niet zo lekker, maar ga gewoon naar buiten morgen... zonde van al dat vuurwerk.

Beterschap in ieder geval.

Markie

Registered User

Veel beterschap gewenst, hopelijk komt het toch nog goed.. en anders heb je volgend jaar gewoon uberveel vuurwerk.

Anthony_bomb.

Registered User

ik ben vannacht ziek geworden! duss geen geknal!!:cry: dat is best wel niet erg leuk! vandaar ook de titel;)

Hmm, je hebt geen puf om te gaan knallen, maar achter de computer zitten kan wel :worried:
Afin, beterschap in elk geval.
Al zou ik strontziek zijn, dan nog houdt niks of niemand me tegen op 31 December :amuse:

blacklabel

Registered User

ah herkenbaar ik werd vanaf zondagnacht ziek keelpijn/snikverkouden, maar ik ben zeer goed herstellende veel stomen, keel tabletten, neusspray, verhoudheidszalf, ibprobifen. En normaal gesproken laat ik het gewoon een beetje uitzieken, viel me vriendin ook op haha. Maar goed veel beterschap en misschien voel je je morgen weer fit(ter)!

GMP82

Zilveren Member

K*T voor je man. Ik weet wat het is, heb ook een keer met tegen de 40 koorts en vette keelontsteking staan stoken met oudjaarsnacht. Maar ik was erg snel weer binnen, het ging gewoon niet.... hoop dat je je snel beter voelt!

brooklyn

Registered User

Lul niet man, je bent gewoon zenuwachtig/nerveus etc. Had ik vroeger ook altijd lol.

''word'' haha

knal er gewoon een paar wodkatjes tegenaan dood alle bacterien ( ook de goeie) haha j/k

beterschap iig

Laatst bewerkt:

MorningGlory

Registered User

Dikke vette mist, dát is pas een nachtmerrie.... maar als je echt hondsberoerd bent is óók geen pretje, natuurlijk...

Ischa

Registered User

beterschap kerel hoop dat e van een paar glazen champange opknapt rond half 12

bazzman

Registered User

Dat is zeker balen!!! Veel Beterschap en nog Fijne Dagen. Had je wel vuurwerk bestelt?:sad2::cry::cry:

MINI Grunn

Registered User

Ik ben net bijgekomen van een fikse buikgriep. Een Noro virusje kwam mijn kerst even verpesten. Nu ben ik gelukkig weer aan de betere hand, maar sneu voor jou dat je nu ziek moet worden. Veel beterschap en toch een fijne jaarwisseling toegewenst!

Grtz

bazzman

Registered User

Ik was aan het werken en kon niet vuurwerk halen maar mijn vader heb het op gehaald,
maar heb het niet goed nagecontroleert of er alles er was, dus kan ik erachter dat ik
de big mc thunder (Lesi) te weinig had, terug gegaan en kreeg er een.
Tuincentrum Minstroom in Utrecht. Wel de kassabon meenemen werkt vaak.

Dreek

Registered User

Ik ben ook afgelopen week flink ziek geweest, het heerst ook, ik hoor het van iedereen.

Beterschap man!

Heretic

Registered User

Ziekte, vuurwerk dat weigert, mist, extreme wind, extreem veel regen, om 11 uur even gaan slapen en pas weer om 2 uur snachts wakker worden. Dat is een nachtmerrie ;p

Bovenaan